cossiemk1 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det dukker opp her når det skjer noe: http://c4evaspeaks.com/ Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Noen som vet noen i Trondheim som driver med dette?? Lenke til kommentar
ronja123 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 det er vel ikke kommet noen ny firmware elller jungelflasher ennå vel?? tror ikke noen vil flashe for deg før det kommer ut å det kan jo se ut som om det vil ta litt tid denn gangen.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 [2011-06-11 11:35AM UTC] #fw <c4eva> team is working on prepping fw2019s, it takes time, patience! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ny liteon "fat" firmware er ferdig, men ikke sluppet ennå, så den er nok rett rundt hjørnet, og da er ikke de andre "fat" modellene lang etter.... Lenke til kommentar
ronja123 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 fortsatt ikke noe nytt?? tok jo litt mer enn ett par dager det her denna gangen ja Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 fortsatt ikke noe nytt?? tok jo litt mer enn ett par dager det her denna gangen ja Joda, nå er ny firmware på plass, så da er det tut og kjør igjen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 som Cossiemk1 skriver er ny firmware ute og har vært det en ukes tid. følg xboxscene.com for nyheter. Man kan ikke forvente at firmware kommer hjem i posten til folk. Lenke til kommentar
ronja123 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 åhh faen da har jeg missforstått.. trodde den kom rekomandert jeg... Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Ser at jeg også har fått den nye oppdateringen/dashboardet etter å ha kommet hjem fra militæret. Spiller ikke online og det å bli bannet kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jeg har flashet xboxen 360 slim'en min selv, tok da vare på den orginale FW'en (vet ikke om det er det samme som DVDkey), men kan jeg nå flashe xboxen akkurat slik jeg gjorde sist gang for å spille brente spill igjen? Blir jeg da bannet gjør det ingenting. Viss jeg ikke kan flashe den på noen som helst måte nå slik at jeg kan brente spill, er det noen som har en good guess om når ny FW og JF vil komme ut? Endret 15. juli 2011 av Sopranosfc Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Ser at jeg også har fått den nye oppdateringen/dashboardet etter å ha kommet hjem fra militæret. Spiller ikke online og det å bli bannet kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jeg har flashet xboxen 360 slim'en min selv, tok da vare på den orginale FW'en (vet ikke om det er det samme som DVDkey), men kan jeg nå flashe xboxen akkurat slik jeg gjorde sist gang for å spille brente spill igjen? Blir jeg da bannet gjør det ingenting. Viss jeg ikke kan flashe den på noen som helst måte nå slik at jeg kan brente spill, er det noen som har en good guess om når ny FW og JF vil komme ut? Det er ikke kommet noe LT+1.9 til slim ennå, men du kan flashe på nytt med LT+ firmware Endret 20. juli 2011 av cossiemk1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Og så køddet MS det til igjen.... Ny AP2.5 i dagens oppdatering, så nå funker ikke spill med AP2.5 lenger. Endret 20. juli 2011 av cossiemk1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 http://www.team-xecuter.com/forums/showthread.php?t=67981 Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg har vært inne på tanken om å gjøre dette lenge nå, men er helt nybegynner. Har nok ingen kompetanse til å gjøre det selv. Er det sånn at jeg måtte ha sendt inn igjen xboxen for hver gang MS kommer med nye oppdateringer? For i det siste har jo dette vært ganske ofte..Har xbox slim. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Siste oppdatering var bare for AP25, så da trenger du ikke ny flash, men alle spill med AP25 må patches og brennes på nytt. Det skjer stadig nye ting med firmware, så du må regne med å oppdatere i ny og ne ja.... Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg bor på vestlandet. spørs om dette kanskje blir litt risky for meg da, hvis jeg ikke lærer meg kunsten selv! Hehe. Har foreløpig en del achievements igjen på L.A. Noire, så jeg har noe å gjøre på mens jeg tenker over det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå