Ghostwriter Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Hei! Jeg har et logitech anlegg der jeg bruker den optiske utgangen på forsterkeren. I enden på den optiske kabelen bruker jeg en toslink til 3,5mm adapter, som jeg putter inn i s/pdif/headphones utgangen på pc'n. Hvorfor får jeg ingen lyd? Det funker helt fint når jeg bruker vanlig mini jack til mini jack.. Håper noen har en aning Edit: Nå skjønner jeg enda mindre. Når jeg går inn på den digitale utgangen i kontrollpanelet på pc'n og trykker "test", så får jeg lyd. Derimot når jeg spiller fra spotify får jeg ingen lyd? Huh? Endret 27. mai 2011 av Ghostwriter Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hmm! Du må sette SPDIF porten som standar lyd-ut en eller annen plass. Enkelt: Høyreklikk på lydikonet for Win Vist/7 Playback Devices Så velger du standar... Lenke til kommentar
Ghostwriter Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Okey! Dette skal jeg få til. Nå klarte jeg selvfølgelig å knekke den stusselige lille adapteren, så får prøve det når jeg får en ny en i hus. Takk for svar! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Baaw. Jada. Har faktisk en liggende ekstra. Men den "må" jeg har selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå