nisse1991 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hei Jeg skal veldig snart ha fagprøve innen IKT-SERVICEFAG, og sitter og lurer på om det er noe jeg har glemt å blitt lært eller hva jeg skal pugge på og hva jeg må vite....????????? Noen som har forslag?, noen som just har hatt fagprøve?, noen som vet hvordan det foregår..? PS: ER VELDIG NERVØS!!!!!!!! TAKK FOR SVAR:) Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 http://www.utdanningsdirektoratet.no/grep/Lareplan/?laereplanid=226505&visning=4 Studer stikkorda "grunnleggende ferdigheter", "kompetansemål" og "vurdering". Lenke til kommentar
nisse1991 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 noen som har noe mer de kan si her....? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvis du klarer å sette opp et nettverk windows 2003/2008 server mot Windows XP Professional/Windows 7 Professional greit. Og kunne sette dette med brukere, med forskjellig rettighet etc. Burde man klare å bestå fagprøve. Å kunne dokumentere hva man har gjort og slik er lurt, og praksis hvor serveren/arbeidstasjoneen bør stå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå