For Your Eyes Only Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har et, kan gjerne ta det med om jeg finner det Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) forresten, noen som har pol. filter i 52mm størrelse? skulle gjerne testa ut før jeg bestemte meg om jeg skal bestille til meg selv:) Jeg har som jeg ikke bruker for tiden. Det er ikke til salgs, men du kan få låne det litt. Et ND8 også? Jeg vet ikke om jeg blir med til Halden den 18., men jeg kan jo forsøke å sende med Tomsi? edit: for sent! Endret 14. juni 2011 av kaian Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har som jeg ikke bruker for tiden. Det er ikke til salgs, men du kan få låne det litt. Et ND8 også? Jeg vet ikke om jeg blir med til Halden den 18., men jeg kan jo forsøke å sende med Tomsi? Det hadde nok ikke vært en så god ide, da det er stor sannsynlighet at jeg ikke kan komme på dette treffet. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har som jeg ikke bruker for tiden. Det er ikke til salgs, men du kan få låne det litt. Et ND8 også? Jeg vet ikke om jeg blir med til Halden den 18., men jeg kan jo forsøke å sende med Tomsi? Det hadde nok ikke vært en så god ide, da det er stor sannsynlighet at jeg ikke kan komme på dette treffet. Okei, men det ser ut som det løser seg likevel Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg har som jeg ikke bruker for tiden. Det er ikke til salgs, men du kan få låne det litt. Et ND8 også? Jeg vet ikke om jeg blir med til Halden den 18., men jeg kan jo forsøke å sende med Tomsi? Det hadde nok ikke vært en så god ide, da det er stor sannsynlighet at jeg ikke kan komme på dette treffet. Men du er jo alltid med! Endret 14. juni 2011 av Natrich Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) treff uten tomsi:O rart men uans: for å få litt oversikt her: hvem kommer? hvem kommer KANSKJE? og evt. noen som har sagt de kommer som ikke kan alikavel? Endret 14. juni 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) jeg og Edit: noen som har et fastobjektiv (35mm eller 50mm) som jeg kan låne? Endret 14. juni 2011 av eveant Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 ser ut som det blir dårlig oppmøte:O Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Dere er ihvertfall tre, med en eller to kanskje. Det er ikke så ille det. Har hatt treff i Oslo hvor vi var to ... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har hatt treff i Oslo hvor vi var to ... Opptil flere ganger, faktisk. Det funker fint det, man får litt større aksjonsradius når det er færre Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 natrich da? Om jeg blir med? Jeg vet ikke. Jeg er egentlig invitert bort. Med andre ord, jeg er usikker. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 håper du prioriterer riktig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nå har jeg undersøkt litt. Hvis dere klarer å drøye den litt; til sånn rundt 13:00, så tror jeg at jeg kan rekke dere. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg blir muligens med. Men jeg trenger ride hjem, Tom: skal du gjennom Fredrikstad? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg blir muligens med. Men jeg trenger ride hjem, Tom: skal du gjennom Fredrikstad? Jeg stopper og starte i Fredrikstad - jeg kommer ned på fredag. Så transporten er i boks. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg blir muligens med. Men jeg trenger ride hjem, Tom: skal du gjennom Fredrikstad? Jeg stopper og starte i Fredrikstad - jeg kommer ned på fredag. Så transporten er i boks. Supert Skal vi møte deg i Halden når du kommer? Du har fortsatt telefonnummeret mitt? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 jeg og Edit: noen som har et fastobjektiv (35mm eller 50mm) som jeg kan låne? Har en 20mm du kan teste. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Skal vi møte deg i Halden når du kommer? Du har fortsatt telefonnummeret mitt? Det kan dere godt - du må sende meg tlf.nr på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå