Prizefighter Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja. i det siste har noen eller noe :o hehe.. ringt. idag en 4-5 ganger.. Jeg tar telefonen sier hallo. ingen svarer, ikke ett pust engang. irriterende? Ja klart det.. men ikke når du har www.ebaumsworld.com's sine Soundboards. Merkelig, har blitt oppringt 3-4 ganger hver dag i mange dager nå. IKKE ETT PUST i røret engang. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Kan jo være noen som har feilinnstilt oppringningsegenskapene til modemet sitt. Da vil det jo ringe, men du vil ikke høre noe før du sender en "hei" melding tilbake på modemspråket. Eller hvis du tar telefonen for fort når selgere ringer så er de ofte enda ikke på linja. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 kansje det er noen tyver som vil skjekke om dere er hjemme? Man kan aldri vite... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 kansje det er noen tyver som vil skjekke om dere er hjemme? Man kan aldri vite... Eller aliens fra mars, som skal ta over verden ved hjelp av telefonen hans spore opp henn ha bur, suge innvollane ut av halsen hans ved først å rive av han hove, spytte ut hjertet hans og bruke det i ei superstor atombombe som skal sprenge sola og halve universet slik at det blir j*** kaldt og alt liv i dør ut. bomba blitt litt for stor slik at dei sprenge seg sjøl i lufta, og sende dinosaurane ned igjen fra uranus der dei havna under forrige kapringsforsøk tilbake til jorda og evolusjonen begynna på nytt igjen? Berre ein tanke.. Prøv å slepp ein gigarap evt. promp og høyr om noken ler Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 kansje det er noen tyver som vil skjekke om dere er hjemme? Man kan aldri vite... Eller aliens fra mars, som skal ta over verden ved hjelp av telefonen hans spore opp henn ha bur, suge innvollane ut av halsen hans ved først å rive av han hove, spytte ut hjertet hans og bruke det i ei superstor atombombe som skal sprenge sola og halve universet slik at det blir j*** kaldt og alt liv i dør ut. bomba blitt litt for stor slik at dei sprenge seg sjøl i lufta, og sende dinosaurane ned igjen fra uranus der dei havna under forrige kapringsforsøk tilbake til jorda og evolusjonen begynna på nytt igjen? Berre ein tanke.. Jau, det er slettes ikkje umogleg. Kan jo og vera noko gale med mikrofon/høgtalar i telefonen hjå ein av dykk...Nokia mobilar er ofte slik. Kan jo og hende det er ein hemmeleg beundrar som berre vil høyre stemma di etc. Neste gong du løftar av røyret, svarar du ikkje...so får den/dei/det sin eigen medisin. Opplevde noko liknande for nokre dagar sidan, det er heilt forferdeleg, iallefall litt, kanskje. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hadde faktisk slike merkelige oppringninger her også. Røret, eller hva det nå var ble altid lagt på før jeg rakk og si hallo. Ca. én telefon pr. dag, på helt forskjellige tidspunkter, i et par uker. Men plutselig tok det slutt, og siden har jeg ikke hørt noe. Var på nippet å ringe Telenor og høre om det var en feil en plass. Ting tyder faktisk på at det bare var det Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Har en telenor etude 10 på rommet som også har sluttet og vise nummer. Tenkte jeg skulle få tak i nummeret å "pranke" tilbake. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har en telenor etude 10 på rommet som også har sluttet og vise nummer. Tenkte jeg skulle få tak i nummeret å "pranke" tilbake. OMG! :o Takst te Mars da? Nei.. du berre messakje me marsboera! Dei kan komme å ta deg! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Mange pshyco jenter som ikke får kùk, onanerer og ringer på den personen som de liker.. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Noen egentlig prøvd å sende SMS til en Hustelefon? Jeg har, og la meg si dere, det kommer MANGE rare ringelyder ifra den synes jeg å huske, eller så var det at det ringer, og ingen i røret... Må prøve det en gang til justtobeShure Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg tror det er en telefaks , var plaget med det VELDIG lenge en stund , folk som prøvde å sende faks til telefonen vår Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jaja .. men de fniser! Tror det hører til skjeldenhetnen! Har iallfall aldri opplevd jenter som har fnist mens de har onanert.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 tekte ikke på det onanarings greine .. men at de ringer til dende liker og legger på .. da fniser de Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 tekte ikke på det onanarings greine .. men at de ringer til dende liker og legger på .. da fniser de hehe I see. my bad Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Ringte nettop igjen.. er liksom under 10sec før "de" legger på.. Utrolig irriterende.. Noen tips om hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 på film (både engelsk og amerikansk) har de alltid sånn ringe tilbake funksjon (*69 eller noe), mener jeg har vært borti noe liknende her, men jommer ikke på det i farta. det er i hvertfall an måte å koble opp den linja som sist var oppe. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 kansje det er noen tyver som vil skjekke om dere er hjemme? Man kan aldri vite... Når jeg så denne topicen så tenkte jeg med en gang det bjaa skrev, sikkert bare no tyvepakk som sjekker om du er hjemme, dette skjer hos meg og, huset ved siden av var det inbrudd i på den tiden hvor de ringte hjem til meg ganske hyppig.... Hos meg forsvandt det en gressklipper og motorsag over en natt... Nå er det lenge siden noen har ringt på denne måten... Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Nå har det begynt og ringe meg, alltid tidligt om morgonen, ein gang i 9 tia,og ein i 11 tia, tar den men ingen so svarer.. Lenke til kommentar
WildGirl Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Mange pshyco jenter som ikke får kùk, onanerer og ringer på den personen som de liker.. PØH... Ring til Telenor eller Poli10et... De finner fort ut hvilket nr det er ring fra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå