Gå til innhold

Billig bærbar - høy oppløsning

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke krav til ekstrem ytelse på bærbar, men vil veldig gjerne ha bedre oppløsning enn 1376x768 eller hva nå 15,6" kommer med som standard.

Det virker ikke som om en slik skjerm koster mye mer å produsere, for på de dyrere Dell-modellene koster det ikke mer enn noen hundrelapper å oppgradere skjermen.

Er det noen som vet om billige modeller (15,6") med høy oppløsning. Det er jo ingen nettbutikker som har det som søkemulighet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke krav til ekstrem ytelse på bærbar, men vil veldig gjerne ha bedre oppløsning enn 1376x768 eller hva nå 15,6" kommer med som standard.

Det virker ikke som om en slik skjerm koster mye mer å produsere, for på de dyrere Dell-modellene koster det ikke mer enn noen hundrelapper å oppgradere skjermen.

Er det noen som vet om billige modeller (15,6") med høy oppløsning. Det er jo ingen nettbutikker som har det som søkemulighet!

https://prisguiden.no/sok?categoryId%5B%5D=2&sort=popularity&order=desc&num%5B70%5D%5Blow%5D=15&num%5B70%5D%5Bhigh%5D=21&detailId%5B%5D=85%281309%29&pg-q=&price_min=&price_max=

Lenke til kommentar

Prisguiden.no, som foreslått, eller prisjakt.no, som jeg foretrekker. Legg inn i filtrene ønsket oppløsning, størrelse på skjermen, og max pris. Voila. Men vær obs på at noen laptoper ikke kommer med i søket, det gjelder for eksempel alle Multicom's laptoper som er konfigurerbare, og også noen Dell'er eller Alienware'er som er konfigurerbare, mangler.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...