RastaXP Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det var ett stykk lekker telefon. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ville enten tro at det er en Nokia, Samsung eller en LG, men tror mest på en Nokia Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Les de tidligere postene, svaret har allerede blitt gitt. Huawei U9000 IDEOS X6 1 Lenke til kommentar
arcticmonkey Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hvorfor skriver de "mega pixels" istedenfor "megapixels", som er det riktige? Akkurat som man ikke skriver "kilo meters", men "kilometers". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Fordi det er riktig, engelsk setter ikke sammen ord som på norsk. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Fordi det er riktig, engelsk setter ikke sammen ord som på norsk. Det forandrer ikke på det faktum at det heter megapixel og ikke mega pixel Det er ikke slik at alle ord som består av to ord ikke settes sammen på engelsk. For å ta et annet eksempel så heter det typewriter og ikke type writer. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Mega- er (i likhet med kilo- og centi-) et prefix, så riktig er megapixel, også på engelsk. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Eller hva men ENDA en kopi av Apple's iPhone?.. Japp, og ALLE skytespel til dags dato er blåkopi av Doom. Da snakker vi i såfall Wolfenstein 3D, eller eventuelt Maze War om man skal dra den virkelig langt. Men ja, mobiltelefoni er utelukkende en gradvis utvikling, og i motsetning til hva mange eplefolk tydeligvis tror er apple et av det selskapene som i størst grad har plukket opp teknologi fra andre. De har riktig nok lyktes der andre ikke har lyktes i like stor grad, mye takket være et fancy og lett brukergrensesnitt, men i grunnen har de ikke komme med mye nytt. Forøvrig kopierte apple fra creative når de laget det første brukergrensesnittet til iPod. Saken endte i retten og apple måtte betale. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 De har riktig nok lyktes der andre ikke har lyktes i like stor grad, mye takket være et fancy og lett brukergrensesnitt, men i grunnen har de ikke komme med mye nytt. Jeg tror signaturen min tar denne. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Eller hva men ENDA en kopi av Apple's iPhone?.. Japp, og ALLE skytespel til dags dato er blåkopi av Doom. Nå var det strengt tatt nokia som kom med første touchdevicen, om jeg husker rett... then again, DIGAen hadde SMS. Men det hadde jo forsåvidt på en måte ICQ og back in the day. Og så var det jo brevduer... Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg hadde faktisk tenkt til å være litt uorginal og tippe Huawei før jeg så den 'avsløringen' på side 1 Mye pga jeg har en Huawei selv. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Eller hva men ENDA en kopi av Apple's iPhone?.. Japp, og ALLE skytespel til dags dato er blåkopi av Doom. Nå var det strengt tatt nokia som kom med første touchdevicen, om jeg husker rett... then again, DIGAen hadde SMS. Men det hadde jo forsåvidt på en måte ICQ og back in the day. Og så var det jo brevduer... Tror mer det var HTC Touch som var den første touch mobilen, men touchdevice tror jeg var Microsoft fordi jeg har hørt masse om at microsoft var først ute med touchscreen etc. Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Eller hva men ENDA en kopi av Apple's iPhone?.. Japp, og ALLE skytespel til dags dato er blåkopi av Doom. Nå var det strengt tatt nokia som kom med første touchdevicen, om jeg husker rett... then again, DIGAen hadde SMS. Men det hadde jo forsåvidt på en måte ICQ og back in the day. Og så var det jo brevduer... Tror mer det var HTC Touch som var den første touch mobilen, men touchdevice tror jeg var Microsoft fordi jeg har hørt masse om at microsoft var først ute med touchscreen etc. Om det var en HTC, var det i så fall en Qtec, som de kalte seg før. Jeg tror forøvrig det var en HP iPAQ som var først ute med touch mobiltelefon. Derimot var Apple først ute med touchtelefon. Denne stammer fra 1983! http://1.bp.blogspot.com/-TZDMHwYnHkE/TY-nGddhk9I/AAAAAAAAAfQ/UtfBCXETWc8/s1600/first-touchscreen-phone.jpg Endret 29. mai 2011 av bellduck Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hvorfor skriver de "mega pixels" istedenfor "megapixels", som er det riktige? Akkurat som man ikke skriver "kilo meters", men "kilometers". For det folk fra Orienten ikke er så stive i engelsk? Bare sjekk: http://engrish.com/ PS: Lekker telefon. Noen som vet tykkelsen på den i mm? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 10mm. Vi har mange flinke folk her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1308065 Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 noen formening om release i norge? Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er en APPLE iTelefon! (Kun på det norske markedet og ikke minst REVOLUSJONERENDE. Du kan ringe med den, KUN INNENFOR NORGE!) Lenke til kommentar
Okrepp Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Mottok U9000 på lørdag, og har nå skrevet mitt første blogginnlegg om denne telefonen. Dette finner du HER. Følg med på facebook-sidene til Huawei Norge for flere innlegg fremover! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Amobil er tregest med å skrive artikler, nå er også computerworld og dinside ute med sine artikler om denne telefonen. http://www.idg.no/computerworld/article209804.ece http://www.dinside.no/870838/huawei-nero-u9000-annonsert Endret 1. juni 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå