12help Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hei! jeg skal lage noe, og jeg trenger å få lyd ut av en liten høytaler. Jeg har sett på endel tutorials som de bruker en pic controller til å legge inn toner på. Men jeg må ha musikk, som er i et litt bedre format, ikke summetoner. hvordan får jeg dette til? Kan det gjøres med en pic controller, eller må jeg få tak i noe annet..? isåfall hva må jeg kjøpe av deler og programmerings utstyr? Håper noen kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Mener Arduino har et shield som tar minnekort slik at du kan spille av ting. http://www.makershed.com/ProductDetails.asp?ProductCode=MKAD11 Lenke til kommentar
12help Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Takk også lurte jeg på en ting til.. hvis jeg vil lage en polyfonisk melodi som looper, hva kan jeg gjøre da? er det et slags kit jeg kan kjøpe for det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Tror du kan gjøre det rett fra en microcontroll, men hvordan har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
12help Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Okey, men da skal jeg finne ut av det Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå