Gå til innhold

prøvde modern warfare 2 for første gang; bc2 er mye bedre=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, bedre lyd... Har vel mye å si hva du er vandt med, men jeg synes i hvert fall mw2 føles mye mer virkelig pga bra lyd og rekyl. Synes bc2 var stusslig i forhold.

Ja, jo. Hvor mye BC2 har du spilt? Ta på "War tapes" og ta på deg ett skikkelig headsett, join en server hvor det er mange spillere, og hør. Bare hør på alle lydene.

Nei, jeg får stikke å spille litt BC2.

Lenke til kommentar

Heh, bedre lyd... Har vel mye å si hva du er vandt med, men jeg synes i hvert fall mw2 føles mye mer virkelig pga bra lyd og rekyl. Synes bc2 var stusslig i forhold.

Ja, jo. Hvor mye BC2 har du spilt? Ta på "War tapes" og ta på deg ett skikkelig headsett, join en server hvor det er mange spillere, og hør. Bare hør på alle lydene.

Nei, jeg får stikke å spille litt BC2.

Hehe. har alt sagt at lydbildet (alt samlet til bakgrunnsstøy) muligens er bedre, det er våpnene jeg snakker om. Skyter jeg med rifle i mw2 --> deilig følelse. Mulig at den tekniske rekylen er liten, men lyden i seg selv gjør at det føles kraftig. I bc2 --> ikke så mye. Er du uenig så er det helt fint, skjønner at det ikke er veldig lurt å gå inn i en slik diskusjon på bf-forumet.

Lenke til kommentar

BC2 er bedre enn MW2 når det gjelder lyden og grafikken, det er det ingen tvil om.

Men MW2 derimot er et spill du spiller når du skal ha det artig, det som gjør COD til COD er killstreaks og perks + at det er flere våpen å velge i. BC2 er spillet du spiller når du skal få ekte "krigs feeling" og realistisk gameplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...