ericwiks Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Nord-Korea har satt i gang produksjon av datamaskiner. Made in North Korea Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Wooow, en sånn måååå jeg skaffe meg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Er det Kina som gir dem tilgang til komponenter? Trist å se at handelsblokkaden ikke er vanntett. Uansett er det nok snakk om et ekstremt lavt antall og ren PR-propaganda. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Lurer på om den har Intel eller AMD Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg regner med den bruker Loongson-prosessor og at Red Star Linux er en oversatt versjon av Red Flag Linux. Lenke til kommentar
Populært innlegg Carl Sagan Skrevet 27. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mai 2011 Spørsmålet er... Takler den Crysis 2 på maks? 10 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Spørsmålet er... Takler den Crysis 2 på maks? Selvsagt støtter den Nord-Koreas versjon av Crysis 2 på maks. At du kan finne på å spørre om noe såpass elementært! On topic - Er jo tydelig at Nord Korea prøver å dekke en del behov som regimet ikke har greid å dekke før , sannsynligvis har det nå et behov for at stadig flere innbyggere skal få datakunnskaper og dermed kunne ivareta sine interesser på et internasjonalt plan på langt sikt. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Man bør ikke gå glipp av en titt innpå Nord Korea's hjemmesider. Lenke til kommentar
Saiaku Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Man bør ikke gå glipp av en titt innpå Nord Korea's hjemmesider. Noen burde virkelig hacke istykker den siden for lulz. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Evt tjene seg en bærbar eller to ved å tilby seg å pusse opp siden deres... tar kanskje 30 minutter for en dreven html koder å lage en kanonside i forhold til det der. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ahh, så det var det Platon snakket om med sin hulelignelse. Han forutså Nord-Korea 1 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Prøv nyhetssiden deres: http://www.kcna.co.jp/index-e.htm Er vel en del verre enn hva VG og Dabgladet så ut i sin spedbarnstid. Pussig stor fokus på S.Korea, USA, Russland og Japan (som tilsynelatende har gjemt vekk atomvåpen på Fukushima). Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Ville Nord-Korea virkelig bruke .com for offisielt nettsted? Fant faktisk ikke noe nasjonalt toppdomene, men det er vel uansett bedre for en kommunistisk stat å identifisere seg som en organsiasjon (.org) enn et selskap (.com) ... Man bør ikke gå glipp av en titt innpå Nord Korea's hjemmesider. Individuelle flash-objekter for hver lenke til menyen på toppen, og meny med javascript drop down til venstre. Imponerende konsistens. Nyhetssiden unnlot i alle fall å bruke forskjellige fonter til alt mulig. Ahh, så det var det Platon snakket om med sin hulelignelse. Han forutså Nord-Korea Minner meg stygt om eksamen i ExPhil i morra. Endret 27. mai 2011 av hlnd Lenke til kommentar
Quanginni Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Syntes de burde fokusere på andre ting som er viktigere og mer nyttig xD Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Noen burde funnet en måte å få disse maskinene på internett uten at de blir lett oppdaget (fengslet og torturert). Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 7" bærebar? Ser da sånn ut, og jeg trenger ikke enda en 7".. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Man bør ikke gå glipp av en titt innpå Nord Korea's hjemmesider. wow, de arrangerer ferieturer til nordkorea, det er sikkert en interesang opplevelse Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg regner med den bruker Loongson-prosessor og at Red Star Linux er en oversatt versjon av Red Flag Linux. Hehe viste ikke før nå at Kina produserte sine egne prosessorer Denne gruser vell både Intel og AMD ned i støvlene Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det er sikkert ikke noen racere, men så har de også fokus på lav pris og lav effekt. Ytelse per watt og ytelse per kr er nok ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå