Tri66er Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hei! Først vil jeg forklare mitt oppsett. For øyeblikket kjører jeg 1x DVI, 1xDVI>VGA. Så kjøpte jeg meg en hdmi kabel for å koble tvn på kortet. Dette går ikke. Eller, det går, men jeg kan ikke utvide skrivebordet til begge skjermene samtidig(altså klarer kun 2 samtidig). Etter litt lesing, har jeg funnet ut at grunnen til dette må være at jeg ikke kan kjøre 2xdvi og hdmi samtidig, siden hdmi og dvi er delt? Det jeg har gjort nå, er å bestilt en "DP > Vga" Adapter, for å sjekke om Skjermkortet greier 1xDVI, 1xHDMI og 1xDP. Tror dere dette vil fungere? Hørte med en kompiss og han mente at det ikke ville fungere, og at for at jeg skal kjøre 3 skjermer må jeg ha 2xdvi og 1xdp. Stmemer dette? Veldig takknemlig for svar! PS: Om plasseringen for tråden er feil, flytt den til riktig sted, takk. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 DVI og HDMI deler på samme kanal ja, så maks 2 DVI og 1DP eller 1 DVI og 1HDMI + 1 DP. Husk å kjøp en aktiv DP til DVI adapter. Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Takk for svar! Jeg har kjøpt denne http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270738755833&ssPageName=ADME:L:OU:GB:1123#ht_2401wt_1139 Skjønner ikke helt hva du mener med aktiv DP til DVI. Endret 27. mai 2011 av Tri66er Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 En aktiv DP-DVI adapter har en ledning som fører 500 mA strøm til skjermen, for at det skal funke, den du linket til er jeg ikke helt sikker på går an, hvis det ikke er spesifisert at den er aktiv. Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Ok, takk for svar. For bare vente å se, litt sent å snu nå uansett Om det viser seg at den ikke fungerer... Du har vel ikke tilfeldigvis en link til en Aktiv adapter? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=608530 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå