Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Baot-is

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var Tone Damli Aaberge som sa det!

Baot-is er jo berre konge da :D Godt er det òg..

‎'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

░░░░:▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄

░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▀▄

░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░█

░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█

░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█

...█░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█

█░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█

░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█

░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█

░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀██████░█

░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█

░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█

░░░░░░░░░▀▀▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀

• Liker 1
Lenke til kommentar

For meg blir denne baot-is-greia trykt så jævlig nedover øra mine at jeg flyr på veggen snart. Ikke er det artig, ikke er det oppfinnsomt. Ha-ha, morsomt med dialekt, dere. Faenmeg bare østlendinger som synes at sånt er morsomt. Dessverre er det desidert fleste sånne her i landet.

Dette "meme'et" kan fint få dø stille hen.

Baot-is er kun morsomt på grunn av reaksjoner som denne.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Boat is

Det e de styggaste meme eg noken gong har haurt om. Og d e berre å innsjå, artige.no ødelegger alle dei gode engelske memes'ane. Dei gjer engelske memes om til norske memes, noke som eg ikkje lika. Eg sei ikkje at dei ikkje får lov, men syns at de e gape. Kan no heller finne nokre andre memes frå norge som ein kan ha det kjekt med. Har for eksempel Dette: http://i.imgur.com/A6qet.jpg Kvifor ikkje dra denne lengre enn den allereie er. Koffor begynne å skrive ME GUSTA på nynors (eg likar). Det e det minst oppfinnsomme bullcrappe eg har lest. Og ja eg drite i ordoppbygginga mi i dinna posten. No ville eg berre få ut meininga mi. Og ja. I mad.

www.4chan.org/b/

Lenke til kommentar

Boat is

Det e de styggaste meme eg noken gong har haurt om. Og d e berre å innsjå, artige.no ødelegger alle dei gode engelske memes'ane. Dei gjer engelske memes om til norske memes, noke som eg ikkje lika. Eg sei ikkje at dei ikkje får lov, men syns at de e gape. Kan no heller finne nokre andre memes frå norge som ein kan ha det kjekt med. Har for eksempel Dette: http://i.imgur.com/A6qet.jpg Kvifor ikkje dra denne lengre enn den allereie er. Koffor begynne å skrive ME GUSTA på nynors (eg likar). Det e det minst oppfinnsomme bullcrappe eg har lest. Og ja eg drite i ordoppbygginga mi i dinna posten. No ville eg berre få ut meininga mi. Og ja. I mad.

www.4chan.org/b/

oh_he_mad.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...