Hyd Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) ENDELIG!!! Leverte Bacheloroppgaven i går, utroooooooolig deilig, føler meg 100Kg lettere og alt press, prestasjonsangst og bekymringer nesten helt borte. Trodde prosjektet skulle bli en av de bedre erfaringene jeg kom til å gjøre under utdanningen, men det har mer hvert et helvete i noen mnd. Gruppearbeid er ikke bare positivt.. Takk og lov at det er over! Livet starter nå! Endret 27. mai 2011 av Hyd Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Skulle jeg har gjort en hovedoppgave igjen hadde jeg utvilsomt ha gjort det alene. 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Jepp, maken til tafatt opplegg har jeg aldri vært borti. Helt håpløst når man er gruppe og det ikke fungerer, umulig å få til noe ordentlig. Ville vært mye bedre å kunne jobbe alene i noen tilfeller. Håper bare prosjektet blir godkjent, men noen god karakter har jeg ikke troa på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå