Gå til innhold

HP PAVILION DV7-6058


Anbefalte innlegg

Hva tror dere om denne? HP PAVILION DV7-6058

 

Skal brukes til Dota, Dota 2, LOL, HoN, SC2, Dialbo 3 og Heroes 6.

Skal IKKE brukes til spill som Crysis 1-2, BF3 o.l.

 

Slik jeg ser det kan kanskje Heroes 6 bli et problem, og muligens Diablo 3. Alt annet spiller jeg med alt av grafikkinstillinger av.

 

Litt skeptisk til HP av natur, så her vil det hjelpe med innspill som kan motbevise meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det er det mye maskin for pengene, og ATI HD6770 er det desidert kraftigste skjermkortet man får i denne prisklassen.

 

Etter det jeg har lest er de nye pavillion maskinene bedre enn forgjengerene, og jeg tror ikke kvaliteten er dårligere enn andre maskiner i samme prisklasse.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Jeg har den nye dv6 6069 og synns den fungerer veldig bra.

Tror de maskinene kan sammenlignes da de har ganske like spesifikkasjoner.

Byggekvaliteten virker grei. Selv om skjermen på min har litt lav oppløsning så har den veldig fin bildekvalitet.

Spiller også cryses 2 med beste oppløsning og ultra setting på grafikkvalg.Lyden er også helt ok.

 

Ting som kunne vært bedre.

 

Skulle hatt baklyst tastatur.

Vifta surrer og går alltid men stort sett ganske lav jevn dur.

Tastaturet er ikke sånn kjempegodt og skrive på.

Strømtillførsel er veldig stor.

Lenke til kommentar

Dere fikk meg overbevist, så nå er pcen bestilt :thumbup: Tror prisen er veldig god. Bemerket meg at pcen kostet 82xx,-kr for litt over et døgn siden. Ser også at flere av konkurrentene har lagt seg rundt 8500,- dog har et par av dem 8gb ram og 1tb hd(5400rmp) Må innrømme at jeg er veldig spent på denne. Kan vi ha en ny pris/ytelsesvinner :)

Lenke til kommentar

Dere fikk meg overbevist, så nå er pcen bestilt :thumbup: Tror prisen er veldig god. Bemerket meg at pcen kostet 82xx,-kr for litt over et døgn siden. Ser også at flere av konkurrentene har lagt seg rundt 8500,- dog har et par av dem 8gb ram og 1tb hd(5400rmp) Må innrømme at jeg er veldig spent på denne. Kan vi ha en ny pris/ytelsesvinner :)

 

kan du komme med en liten anmeldelse da jeg er meget interessert i denne og finner ingen av det på internett:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...