crazyhill_lars Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hei Har problemer med en laptop lader, trenger hjelp! Problemet er at når laderen er koblet til laptopen min når den laptopen er avskrudd. Lager laderen veldig mye lyd, er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Er det en skole-pc? om så. får du nok en ny hos IT-avdelinga. er det fysisk skade på den, må du kanskje betale for ny, men ifølge din forklaring virker det som det er noe galt inne i laderen og da skal du få ny. (fungerer slik her jeg jobber iallefall:) ) Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hvis det er skolepc får du ny. Så lenge det ikke er en utvendig kosmetisk skade (ledningsbrudd etc) får du ny. Lenke til kommentar
crazyhill_lars Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Det er min egen laptop, har hatt den i ca. 1 år Lenke til kommentar
V_B Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hei. Høres veldig finurlig ut. Denne lyden forekommer ikke når laptopen står på? Er det noe form for unormal varmgang (den vil jo normalt bli litt varm) når du kjenner på den? Hvordan vil du beskrive lyden? Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 lader den som den skal når laptop er skudd på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå