HelloKjersti Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Prosjektet bytter regissør for tredje gang. Les hele saken Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Forhåpentligvis får vi se noe som er Uncharted serien verdig... Hadde begynt å grine dersom Familiedrama-ideen til russel hadde dukket opp på lerettet... Får vel håpe at Mark Whalberg følger Russel på vei ut da... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 så lenge uwe boll ikke får fingra i den så er det greit for de fleste? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Dette får vel Fillion til å sikle i munnvikene! http://www.imdb.com/name/nm0277213/ Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 whatever... dette blir garantert ikke noe mer enn nok en middelmådig action flick. terningkast 3 på forhånd. Lenke til kommentar
PsychoNinjaKen Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Forhåpentligvis får vi se noe som er Uncharted serien verdig... Hadde begynt å grine dersom Familiedrama-ideen til russel hadde dukket opp på lerettet... Får vel håpe at Mark Whalberg følger Russel på vei ut da... and this is the new Nathan "Nate" Drake actor Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det er vel den vante konflikten. Støtter som regel regissørene her. Kreativ frihet og litt nytenkning. Hvis ikke ville Batman fortsatt løpt rundt med pistoler og Supermann drev og hoppet rundt. Synd publikum, spesielt fans, ikke er mer åpen for ulike inkarnasjoner og tolkninger av en felles referanseramme. Var jo selv slik før, så forstår det jo ekstra godt. Men for regissører må det være frustrerende. Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 NATHAN FILLION, Sorry mener ikke å være troll, Men hvem ellers? Nathan Drake er laget rundt Malcolm Reynolds rollen Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 True, foruten Nolan North selv så kan jeg ikke skjønne hvem som skulle passe bedre til å spille Nathan Drake enn Nathan Fillion. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 La spill være spill og la film være film. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Forhåpentligvis får vi se noe som er Uncharted serien verdig... Jeg har kun spilt spillet hos en kamerat (1ern), og kan ikke si jeg helt kjenner meg igjen i ekstasen rundt serien. Det er et greit spill, men å sette seg helt inn i historien ser jeg ikke helt greia med, var ikke så interessant. Min mening. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Forhåpentligvis får vi se noe som er Uncharted serien verdig... Jeg har kun spilt spillet hos en kamerat (1ern), og kan ikke si jeg helt kjenner meg igjen i ekstasen rundt serien. Det er et greit spill, men å sette seg helt inn i historien ser jeg ikke helt greia med, var ikke så interessant. Min mening. Historien ER spillet Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Forhåpentligvis får vi se noe som er Uncharted serien verdig... Jeg har kun spilt spillet hos en kamerat (1ern), og kan ikke si jeg helt kjenner meg igjen i ekstasen rundt serien. Det er et greit spill, men å sette seg helt inn i historien ser jeg ikke helt greia med, var ikke så interessant. Min mening. Historien ER spillet Satser på at det jeg spilte ikke var den beste delen av spillet hehe Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 La spill være spill og la film være film. La nå for guds skyld bøker være bøker også, eller hva? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 La spill være spill og la film være film. La nå for guds skyld bøker være bøker også, eller hva? Mhm, ja? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Uncharted-serien er den perfekte spillserien å basere en film på, hvis man på død og liv må ha en film-basert-på-spill-film. Drake er en moderne Indiana Jones med glimt i øyet, lurt smil og retferdigheten i hold. Hvordan dette ble gjort om til et familiedrama som ikke passet i forhold til kildematerialet er beyond me, forhåpentligvis klarer den fremtidige regissøren å mekke en noenlunde bra film. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er vel den vante konflikten. Støtter som regel regissørene her. Kreativ frihet og litt nytenkning. Spør du meg er det vanskelig å støtte noen som helst på dette stadiet. Disse "kreative uenighetene" foregår stort sett over kald kaffe på lukkede møterom, og det lille som lekker ut på forhånd til fans og menigmann er vage beskrivelser av ideer som er mange krangler unna å bli festet på film. Først i ettertid kan man vel konkludere om man skulle hørt på fanboysens desperate gutteromsrop eller om det var regissørens kreative krumspring som ville skapt en vellykket adapsjon. Det eneste jeg vet er at slike hyppige utskiftninger sjeldent er til det gode, og at Drake nå står ovenfor sin største utfordring. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Att en film bytter cast eller noe annet er aldri ett gått tegn bare se på den tiltenkte Halo filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå