Gå til innhold

Russell forlater Uncharted-filmen (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel den vante konflikten. Støtter som regel regissørene her. Kreativ frihet og litt nytenkning.

Hvis ikke ville Batman fortsatt løpt rundt med pistoler og Supermann drev og hoppet rundt. Synd publikum, spesielt fans, ikke er mer åpen for ulike inkarnasjoner og tolkninger av en felles referanseramme. Var jo selv slik før, så forstår det jo ekstra godt.

Men for regissører må det være frustrerende.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis får vi se noe som er Uncharted serien verdig...

Jeg har kun spilt spillet hos en kamerat (1ern), og kan ikke si jeg helt kjenner meg igjen i ekstasen rundt serien. Det er et greit spill, men å sette seg helt inn i historien ser jeg ikke helt greia med, var ikke så interessant. Min mening.

Lenke til kommentar

Jeg har kun spilt spillet hos en kamerat (1ern), og kan ikke si jeg helt kjenner meg igjen i ekstasen rundt serien. Det er et greit spill, men å sette seg helt inn i historien ser jeg ikke helt greia med, var ikke så interessant. Min mening.

Historien ER spillet :p

Lenke til kommentar

Historien ER spillet :p

Satser på at det jeg spilte ikke var den beste delen av spillet hehe :p

Lenke til kommentar

Uncharted-serien er den perfekte spillserien å basere en film på, hvis man på død og liv må ha en film-basert-på-spill-film. Drake er en moderne Indiana Jones med glimt i øyet, lurt smil og retferdigheten i hold. Hvordan dette ble gjort om til et familiedrama som ikke passet i forhold til kildematerialet er beyond me, forhåpentligvis klarer den fremtidige regissøren å mekke en noenlunde bra film.

Lenke til kommentar

Det er vel den vante konflikten. Støtter som regel regissørene her. Kreativ frihet og litt nytenkning.

Spør du meg er det vanskelig å støtte noen som helst på dette stadiet. Disse "kreative uenighetene" foregår stort sett over kald kaffe på lukkede møterom, og det lille som lekker ut på forhånd til fans og menigmann er vage beskrivelser av ideer som er mange krangler unna å bli festet på film. Først i ettertid kan man vel konkludere om man skulle hørt på fanboysens desperate gutteromsrop eller om det var regissørens kreative krumspring som ville skapt en vellykket adapsjon.

Det eneste jeg vet er at slike hyppige utskiftninger sjeldent er til det gode, og at Drake nå står ovenfor sin største utfordring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...