tek73 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 De er tydeligvis en del av Stream Media Group AS. så mange gode tilbud der. Er denne "web-shoppen" seriøs eller er det s.vindel og vennene hans som driver denne. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 ser ikke helt bra ut... har masse ad på siden osv... ville ikke bestillt derifra Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg var ikke imponert over de tilbudene jeg så... kanskje du kunne spesifisere hva som var "supertilbud" etc... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Høres ekstremt useriøst synes nå jeg. Ville ikke handlet der. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Et råd: IKKE BESTILL DERFRA supertilbud.no (hør på navnet da, hører at de ikke er seriøse) Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 med andre ord ingen har altså handlet der?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå