Nikai Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Noen som vet når ca de blir sendt ut? =) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Eg òg lurer på dette. Har prøvd å sjå på nettstaden til Udir utan å finne noko god informasjon dèr. Eg vil tippe maksimalt ein måned, då fleire er avhengige av å ettersende karakterer og vitmemål til skular, men eg er ikkje sikkert på dette. Skal leggje igjen eit svar om eg finn ut noko Lenke til kommentar
V_B Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Burde hvertfall være før 1.juli. Det er vel også kanskje mulighet for at alle eksamenene publiseres samtidig, og ikke fortløpende. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Vi dødelige som ikke er privaitser, får dem på vitnemålet den 24. Jeg antar at dere får dem senest da. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Vi får vel dem etter fellessensur, som er 21. og 22. juni. Da bør de være på Privatistweb senest 23. juni, og så får du vel kompetansebevis noen dager senere i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå