dobbeldusj Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Har hatt Incredible i godt over en mnd nå, og plutselig idag ville den ikke gjenkjenne headphonesene mine eller noe annet jeg forer AUX-inngangen med. Har aldri vært slik før. Symbolet kommer opp i et halvt sekund idet jeg setter de inn, men så forsvinner det. Noen som har en løsning på dette eller opplevd det samme? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Opplevde det samme med Hero en eller to ganger, kjørte en reboot av telefonen så var det ok igjen Lenke til kommentar
dobbeldusj Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Hadde det samme på Hero jeg også men da var det ikke som nå, da fikk jeg ikke kontakt med telefonen i det hele tatt. Husker det problemet fikset seg med en oppdatering. Har en fæl følelse av at dette er hardware og ikke software.. Reboot har ikke funket hittil. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Sjekk at det ikke er rusk nedi porten Lenke til kommentar
dobbeldusj Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Faktisk dritmye støv og lo neddi den porten, prøver febrilsk å få det ut nå. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 prøv med den tykke delen av en knappenål Lenke til kommentar
dobbeldusj Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Endte opp med modifisert q-tip for å få opp det grøvste, og støvsuger for det siste. Nå er alt i skjønneste orden. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Husk å sette en [løst] på tittelen til tråden din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå