Gå til innhold

Phuket, Thailand. Hvilket sted på øya?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og familien min skal en tur til Thailand nå i sommer til byen Phuket. Vi har ikke bestilt hotell enda, fordi vi er usikre på hvor vi vil være på øya.

Er det noen som har anbefalinger? (Dere trenger ikke nevne hotell, men hvilket sted) :)

Vi tenker noe som ikke er for "masette" men ikke for rolig. Det må være en del aktiviteter å bedrive og resturanter/barer. Det er utrolig viktig for oss at stranden er meget fin :yes:

Vi skal være der i 15 dager. Hva tenker dere om å bo på et hotell 1 uke, og deretter ett nytt et den siste uka?

P.S Vi har lest at desto lengre ned man reiser (f.eks Kata) desto mer regn forekommer det på sommeren. Noen som har erfart dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har 4 områder med egen strand som ligger sørover etter hverandre og som har økende grad av ro og anstendighet:

-Patong (Kan vel beskrives som en lokal variant av Pattaya)

-Karon

-Kata

-Kata Noi

Anbefaler å satse på kata.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Du har 4 områder med egen strand som ligger sørover etter hverandre og som har økende grad av ro og anstendighet:

-Patong (Kan vel beskrives som en lokal variant av Pattaya)

-Karon

-Kata

-Kata Noi

Anbefaler å satse på kata.

Takk :) Hvorfor akkurat Kata?

Lenke til kommentar
Takk :) Hvorfor akkurat Kata?

Vi tenker noe som ikke er for "masette" men ikke for rolig. Det må være en del aktiviteter å bedrive og resturanter/barer. Det er utrolig viktig for oss at stranden er meget fin :yes:

Ellers er det også strandområder lengere nord, men jeg har ingen personlig erfaring med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...