Lifeform Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hei, Har dere tips til noe god og enkel programvare til å skanne dokumenter og sende disse med mail? Er til en venn av meg som trenger dette til sin Windows 7-maskin. Gjerne rett til PDF. Brukervennlig og enkelt for han. Var visst noe problemer med det innebygde programmet i Windows. Fra Canon eller hva det var. Skjer ingenting når han prøver legge til vedleggene i mailene. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Har ikke prøvd scannerfunksjonen på Win7, men jeg bruker IrfanView som et enkelt og gratis verktøy for å scanne tilfeldige dokumenter. Så lenge Twain-driveren til scanneren er installert, så har det alltid fungert for meg. IrfanView kan også eksportere til PDF manuelt, eller hvis man installerer en PDF-skriver (PrimoPDF og PDFCreator er to gratis alternativer), så kan man bruke Copy Shop-funksjonen til IrfanView til å lage PDF-dokumenter direkte. Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 VeuScan www.hamrick.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå