America Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei! Jeg har litt problemer med min ipod classic 160 gb. Lyden lar seg ikke "mute" når man scroller helt av på klikkehjulet, det er nesten ingen forskjell mellom 0-30 % lyd. Trodde først det hadde noe med innstillingene å gjøre, da spesielt volumbegrensing, men har tilbakestillt alle innstillinger uten effekt. Den har ikke vært slik før, bare nå siste uka jeg har lagt merke til dette problemet. Det er ikke første gang jeg har hatt problemer heller, kjøpte en classic i fjor sommer som måtte byttest i vinter da den krasjet, så garantien går snart ut selv om den jeg har nå teknisk sett bare er noen måneder gammel. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ta den med til butikken du kjøpte den og be om å få det fikset under garantien. Lenke til kommentar
America Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Tenkte jeg skulle oppdatere her; jeg har nå hatt den inne på service en god stund og da jeg hentet den i dag så var ikke noe gjort. Apple nekter faktisk å fikse den, og sier det er normalt at lyden ikke går ann å skru helt av. De ser rett og slett ikke helt problemet, selv om jeg gjentatte ganger har fortalt at om jeg f.eks. sitter hjemme og hører på musikk er også de laveste nivået for høyt på noen sanger. Kjenner jeg er drittlei av Apple's kundeservice, vet ikke om jeg gidder å kjøpe flere produktet i fremtiden. Lenke til kommentar
Hamham Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Uff, litt synd lese dette rett før jeg kjøper min egen iPod Classic snart, men så har jeg lagt merke til at mens for eksempel andres Xbox eller Ps3 blir ødelagt gjentakelig, har mine holdt seg i perfekt stand siden oppkjøpet så jeg burde nok ikke uroe meg det minste, men lykke til med ditt problem, virker skikkelig irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå