Nerowulf Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hallo. Driver nå med en bacheloroppgave, og ble litt usikker på om jeg har riktig oppsett. Lurte litt på hva som er vanlig (eller standard) oppsett av dokument. Det jeg lurer på er om Innledning, er det nummerert som 0 eller 1? 1 Innledning 2 Oppgavegreier 2.1 Litt mer om noe annet Innledning 1 Oppgavegreier 1.1 Litt mer om noe annet På hovedoverskriftene, skal man ha store bokstaver? INNLEDNING Og skal man ha nummer på hovedoverskriftene? 1 INNLEDNING Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Har du spurd skulen din om dei har reglar/retningslinjer for korleis slike oppgåver skal sjå ut? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg fant en mal fra skolen som ser slik ut: Sammendrag 1 Innledning 2 Tittel på kapittel 2_____________________side nr 2.1 Undertittel____________________________side nr _2.2 Undertittel___________________________side nr . 3 Tittel på kapittel 3_____________________side nr . Konklusjon_________________________________side nr Referanseliste_____________________________side nr Vedlegg:___________________________________side nr _Vedlegg A_________________________________side nr _Vedlegg B_________________________________side nr Er det det som er "norsk standard" hvis vi har noen? Lenke til kommentar
soulless Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Regner med du bruker word? Benytt standard headinger for overskrifter: Deretter legger du til en table of contents på forsiden (ev. side 2 om du har en coverside): Resultatet ser slik ut (men forsøk gjerne med andre stilarter om du ønsker det): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå