Dignam Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Vær glad du bor så langt vekke fra hun. Slipper du å ha crazy bitch rundt deg hele tia! Vær glad du bor så langt vekke fra hun. Slipper du å ha crazy bitch rundt deg hele tia! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hun er usikker på hva hun vil, så hun prøver å ha dere begge samtidig. Hun har kjæreste og de gangene hun har ''avlyst'' har kanskje samvittigheten tatt overhånd? Kanskje hun bare angrer på at hun var utro, men liker oppmerksomheten du gir henne? Beste er jo bare at du ikke bruker så mye tid på å skrive til henne, og går videre i livet ditt. Da kan en av to ting skje (selvsagt er det flere! jeg bare tuller): 1: Hun blir GAL av at du ikke gir henne samme oppmerksomhet, slår opp med kjæresten og hopper i dine armer! eller den mer realistiske muligheten 2: Dere går videre med deres liv! Case closed. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Kanskje hun ikke har kjæreste engang. Men sitter hjemme og gynger frem og tilbake i et hjørne og snakker med hånddukken sin. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Hun er usikker på hva hun vil, så hun prøver å ha dere begge samtidig. Hun har kjæreste og de gangene hun har ''avlyst'' har kanskje samvittigheten tatt overhånd? Kanskje hun bare angrer på at hun var utro, men liker oppmerksomheten du gir henne?Beste er jo bare at du ikke bruker så mye tid på å skrive til henne, og går videre i livet ditt. Da kan en av to ting skje (selvsagt er det flere! jeg bare tuller):1: Hun blir GAL av at du ikke gir henne samme oppmerksomhet, slår opp med kjæresten og hopper i dine armer!eller den mer realistiske muligheten2: Dere går videre med deres liv! Case closed. Ja, det er vel samvittigheten det står på. For jeg tviler på at un i det hele tatt gidder å holde på sånn hvis hun egentlig ikke liker meg i det hele tatt Kanskje hun ikke har kjæreste engang. Men sitter hjemme og gynger frem og tilbake i et hjørne og snakker med hånddukken sin. Haha, ja kanskje det? :!: Postet av anonym: 595d3c3832b3df6b479073bf1e446856 Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Kanskje hun ikke har kjæreste engang. Men sitter hjemme og gynger frem og tilbake i et hjørne og snakker med hånddukken sin. LOL Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Hun la også ut en video av at vi kyssa på sin Facebook-profil. Lurer på hva typen sa til det o.O En ting til som skjedde i går: Et par timer etter at jeg hadde spurt besteveninna hennes ang. om hun snakket sant om ulykken, så skriver hun på Face; Fint folk stoler på en da! Herregud. Så spurte jeg om den var ment til meg (noe den helt sikkert garantert var, tidspunktet passa perfekt) og fikk til svar "Nei, er du gal! Ser ingen grunn til at den skulle det?!" Postet av anonym: 595d3c3832b3df6b479073bf1e446856 Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hun høres litt over middels phsyko ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå