Hååkon Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei! Jeg spiller en del Call of Duty også må jeg få åpna routern min, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få gjort det. Jeg har prøvd og gå på standard gateway også videre, men så dukket det opp et problem.. jeg husker ikke passordet og brukernavnet :S Spørsmålet er: Hvordan skifter/finner jeg passordet og brukernavnet til selve routern min?!?! Takk for respons Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Det burde vel stå i manualen eller under routeren ? Ellers ville jeg tippet av brukernavnet var Admin uten passord. leif Endret 26. mai 2011 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har lett under routeren.. Prøvd flere passord bla. Admin osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har du prøvd uten passord og brukernavn ? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei! Jeg spiller en del Call of Duty også må jeg få åpna routern min, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få gjort det. Jeg har prøvd og gå på standard gateway også videre, men så dukket det opp et problem.. jeg husker ikke passordet og brukernavnet :S Spørsmålet er: Hvordan skifter/finner jeg passordet og brukernavnet til selve routern min?!?! Takk for respons Begynn med å fortelle oss hvilken modell ruter du har. Hvis ruteren er fra din ISP - så fortell og også hvilken internettleverandør du bruker. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå