cooster100 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei! I dag valgte Skype å slutte å virke. Med en gang jeg starter det opp går det rett i "Svarer ikke" og lukker seg. Dette skjedde plutselig i dag morges. Jeg har prøvd å reinstallere og starte på nytt, men samme oppstår. Håper noen kan hjelpe meg! JEG TRENGER SKYPEN MIN! - Eirik Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Samme her. Skjedde etter at jeg installerte den nyeste versjonen i stad. Forsøkte å reinstallere enda en gang, men samme resultat... Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har samme problemet her også, og det ramma begge dataene mine. Lurer på hva problemet er egentlig. Lenke til kommentar
cooster100 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Føler det blir feil å si at det er bra at det ikke bare er meg. Men det er ingen som har funnet noen løsning på dette? Kjører forresten Windows 7 64 bit. - Eirik Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Her funket følgende løsning, gå inn på c, users, din bruker, appdata (skjult mappe), roaming, skype og så sletter du shared.xml restart skype Lenke til kommentar
cooster100 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Takker og bukker! Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Artikkel på hw.no: Skype nede, igjen Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Den metoden over fungerte ikke for meg, av en eller annen grunn. Bruker selv Windows 7 64bit Pro. Fant en eldre setup (4.2) som fungerer fint. Om flere forsatt har problemer, så si ifra så kan jeg laste opp setupen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå