JK Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Noen som har erfaring med denne Centrino'en fra FJ? Vurderer å gå til innkjøp av ny bærbar innen et par uker, og har denne som sterkeste alternativ pr dags dato. mvh JK Lenke til kommentar
caza Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tror nok dette er et godt kjøp - hviss ikke lommeboka spiller rolle. Ser den får skryt i tester. Jeg valgte inspiron 500m grunnet at den kan du få ned i 10 laken hviss du går ned litt på krava. får min 06aug. gleder meg. c1110 koster vel rett under 17 Lenke til kommentar
JK Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 C1110 får en til 14 fra Komplett. Har ikke sett noen tester på den. Hverken Hardware.no eller dinside.no ihvertfall. Har du noen linker? Lenke til kommentar
caza Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 neida.ser ut til at jeg har blandet fj c1110 og cinet smartbook 1100...bevisstløs i gjerningsøyeblikket...sorry. da stemmer det med antall laken også. venter fortsatt på min DELL Inspiron 500m Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Har noe og tatt en titt på Cinet sine sider og de tilbyr jo også bærbare som virker ok. Skal ikke være så lett dette... Trykket litt på Cinet Smartbook 830 og med 1 Mobile P4. 2.2GHz. uFC-PGA. 51 prosessor og ellers alt utstyr topp spesifisert koster den litt over 16 000. Er vel ikke Centrino i denne pc'en, men ytelsesmessig har noen peiling på hvordan den oppfører seg? Hvordan er batterilevetiden og + støy? Har fortsatt veldig lyst til å bestille en CL50, men ser ikke ut som noen har postet erfaringer for denne pc'en enda. Er litt kjedelig og også kjøpe en pc som en ikke har sett - ikke har noen ide om hvordan designen på den er. Ingen tilfeldigvis som har mottatt denne og sitter på noen bilder av den? Til du som svarte på posten min (angående det tilbudet) - skal begynne på HIA ja. IT og informasjonssystemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå