Cuneax Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Vil lansere musikktjeneste på det sosiale nettstedet. Facebook og Spotify i samarbeid Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hørtes ut som en gimmick som vil bli lite brukt... Lenke til kommentar
satchman Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Dette er utmerket og gjør nok at mange mange fler får øynene opp for Spotify! Med Facebook sine ekstremt gode demografiske data om hver enkelt burde det kanskje også endelig være mulig for Spotify å gjøre penger på annonsering mot 'facebook-lytterne' også. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Litt usikker på om resultatet blir hetende Spotibook eller Facify, men uansett kommer Google til å kjøpe det. 5 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Dette virker da ikke som noe mer enn en "reklameknapp" på Facebook.com, hadde vert mye bedre om de hadde gjort som Zune og hat streaming direkte fra nettstedet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Håper ikke vi kommer til å se noe til FB-login på Spotify, men at det kun er samarbeid, ikke sammensmelting. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Akkurat facebook-innlogging tror jeg nesten jeg ville likt, ettersom jeg aldri husker passordet og brukernavnet mitt på Spotify. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Akkurat den er jeg enig i. De fleste har jo uansett valgt å linke Spotify opp mot Facebook-kontoen, noe jeg i allefall har stor glede av (venners spillelister også videre). Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 DRITFETT! kanskje man kan "sette" en sang til hver profil på Facebook. altså: når du går inn på profilen til ola nordmann så spilles lady gaga eller blues brothers på mora di sin profil! Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Nei. Bare nei. Du tok ordene direkte fra hjernen min!!! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Om dette fører til at flere bruker Spotify, og kanskje slik at spotify kommer til USA stiller jeg meg positiv. Da vil nok artistutvalget øke. Kanskje ser man at gratisversjonen kommer tilbake slik den var, ettersom man gjennom facebook kan gjøre reklamen mye mer målrettet. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg har gått bort fra Spotify etter at det ble for store begrensninger på gratisversjonen. Jeg skjønner at musikkbransjen kjører dem hardt fordi de mener det ikke kommer inn nok penger, men det gjør bare at mange flytter over til andre tjenester. Kan tenke meg at den god del bare går tilbake til "piratvirksomhet", og da tjener ikke bransjen noe som helst på dem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-115899 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 @Occi, helt enig. Liker at ting er separert fra Facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg