Gå til innhold

Junifest 2011 - Bykatt - Små gleder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på en liten roadtrip, så har ikke fått postet bilder i junifesten min før nå:

 

Tax free shopping

P1030097-S.jpg

 

 

Er ikke dette bildet ifra ett Cruiseship som går til Tyskland?

 

Var på den båten for noen år siden

 

Hadde ett av rommene som du ser på bildet over Tax free. Hadde rommet mitt rett over Tax freen. Kunne se ned på alle mennesker ifra vinduet :D

 

Men når eg var der så var eg under 18 så det var kjedelig på den båten inget og gjøre for barn.

Endret av sinder18
Lenke til kommentar

Her går jeg og legger meg til rimlig tid, og når jeg våkner, er tråden min full av svar. :D Så koselig!

 

Tomsi - Vi får ta en tur innom Bar Boca på et AKAM-treff. De har brus også, og lokalene er ganske spenstige.

 

Og bra du har fått med deg at X100 er bra. Jeg var litt blandet selv, spesielt med tanke på prisen. Jeg tror faktisk at firmware-oppgraderingen er avgjørende for meg. For meg er vanskelige innstillinger likeverdig med full forvirring.

 

Randi - Jeg tror nok at X100 kan noe GF1 ikke kan når det gjelder bildekvalitet, men det er ikke sikkert at det betyr noe for deg som Tomsi sier. Jeg liker å kjøre opp ISO-en på GH2, så GF1 blir ikke så mye brukt. Jeg tror X100 og GH2 kan supplere hverandre godt. Og så slipper jeg et objektivsystem til.

 

Ivanka - Takk! Jeg savner pusen min fortsatt...

 

Kaian - Takk! Vi kommer nok til å snakkes nærmere om X100. Foreløpig forstår jeg ikke helt hva jeg ikke forstår.

 

Sinder - Du har rett!

Endret av Bykatt
Lenke til kommentar

Mye som faller i smak.

 

Favorittene er Iskrem og Bar Boca. Ja, du mestrer rett og slett den type bilder veldig godt :)

Jeg klarer ikke å se noen rød tråd i egne bilder, men hyggelig sagt at jeg mestrer "en type bilder"! :D

 

Musikk i parken

DSCF0121-S.jpg

 

På vei gjennom parken traff jeg to musikere, som gjorde kvelden litt rikere.

 

Klikker du på bildet, kommer du til min Smugmug, der du kan se bildet i den størrelsen du ønsker.

Lenke til kommentar

Enig med Andreasfe, du har en stil som i grunnen ligger langs det jeg skrev om tråden din tidligere: ikke spektakulært, men vakkert, vart, jordnært.

 

Søte jenter som sikkert spilte skjønn musikk med godt humør, stemningen er godt formidlet :yes:

 

Nydelig av jordbær og katt også, på smugmug :thumbup:

Lenke til kommentar

Enig med Andreasfe, du har en stil som i grunnen ligger langs det jeg skrev om tråden din tidligere: ikke spektakulært, men vakkert, vart, jordnært.

 

Søte jenter som sikkert spilte skjønn musikk med godt humør, stemningen er godt formidlet :yes:

 

Nydelig av jordbær og katt også, på smugmug :thumbup:

Takk, takk. Interessant at bildene mine har en felles tone som jeg ikke merker selv en gang! :)

 

Lung Ha Ao Lau

 

DSCF0146-S.jpg

 

Et bedre måltid "kinesisk mat".

Lenke til kommentar

Det så deilig ut...nå ble jeg skikkelig sulten.... :yes:

Det smakte like godt som det så ut. Kanskje enda bedre!

 

Kontakt oppnådd

DSCF0157-S.jpg

 

Pollenallergi og månedslinser fungerer dårlig sammen for meg, men i dag hentet jeg dagslinser fra linsemannen. Til og med gratis prøvepakninger for 10 dagers bruk. Jeg ser frem til en brillefri hverdag igjen.

 

Edit: Og jeg er visst halvveis i mitt 365-prosjekt...

Endret av Bykatt
Lenke til kommentar

Fin komposisjon i siste bilde...du har vel fullført med glans denne gagen også tror jeg. :yes:

Takk, takk!

 

Det så utrolig godt ut det måltidet der! Og jeg har hørt rykter om at månedslinser og pollenallergi går dårlig sammen... Pent presentert av både mat og nye dagslinser :yes:

 

Gratulerer med flott gjennomført fest, og med halvt gjennomført 365! :thumbup:

Takk, det samme. Enklere enn man skulle tro når man har så fine, små kameraer som jeg (vi :) ) har!

 

Takk for følget i Junifesten, Bykatt...virkelig en trivelig tråd dette. Du har så absolutt dekket temaet ditt...som sagt før, bildene dine skaper glede i hverdagen. :yes:

Takk for denne og andre kommentarer i tråden min, Randi. Setter stor pris på dem. Jeg har ikke vært så flink til å kommentere tilbake, juni har vært en veldig travel måned. Det gjør en faktisk mer bevisst på livets små gleder ved å lete etter motiv. Det har vært tema for hele juni 365-prosjektet mitt, ikke bare de bildene jeg har lagt ut her.

 

Gratulerer med en finfin juni-fest!

Du er meget god til å dokumentere de små gledene vi har i livet og du gjør det med høy klasse :)

Takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...