Gå til innhold

Ny pc,trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Heisann

Noen som kan mekke en rå gaming pc?

Trenger alt utenom

-skjerm

-mus

-tastatur

-win Os

-høyttaler

-harddisk

-dvd/cd brenner

Maks pris 10.000

Tusen takk til alle som tar seg tid og kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til forumet :)

Har nå utarbeidet et knakende godt oppsett til deg :)

Totalpris blir på 9643,-

Så må du plusse på 99,- i porto.

Har valgt å sette opp oppsettet hos dustinhome.no

De er VELDIG gode på service og som oftest billigst så sant man ikke finner spesielle tilbud andre steder.

Jeg har valgt nyete generasjons prosessor som er veldig overklokkingsvennelig. Derfor har jeg også inkludert en av den beste prosessor kjøleren på markedet til den prisen.

Har også valgt et kabinett som er lydisolert, stilrent og av god kvalitet til lav pris.

Her er oppsettet:

Kabinett: LINK

Hovedkort: LINK

Prosessor: LINK

Minne: LINK

Skjermkort: LINK

Strømforsyner: LINK

Prosessorkjøler: LINK

Du kan eventuelt bytte ut skjermkortet med nVida Geforce GTX 570 og gå for en SSD. Det kan jeg ikke finne anbefalinger til deg da jeg ikke kan noe om det. Men merk deg: SSD gir ikke bedre grafikk eller flere bilder per sekund i spill.

Håper du setter pris på dette innlegget og andre står fritt til å gi forslag til endringer hvis dere mener det er andre deler som er bedre til prisen eller billigere andre steder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ASUS DirectCU II HD 6970 2GB vil nok holde fint for deg til spilling, forskjellen i ytelse er ikke mer enn 10-15% et sted. 1000 kr spart.

XFX Black Edition 750W er et bedre design enn HX 750W og billigere. 200 kr spart.

Vertex 2 60GB koster 799 og er en god oppgradering for deg.

Da har du fortsatt mulighet til å velge et kabinett av ditt valg, du kan velge et som holder høyere kvalitet som Corsair Obsidian-serien eller HAF-serien om du liker det bedre. Define R3 er et bra budsjettkabinett, men du har råd til å kjøpe et bra kabinett for flere bygg her. Hold deg unn Antec er det eneste lure tipset.

Ellers er ÜberTecs råd gode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...