Macklemore Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei jeg ser etter en touchmobil med ålreit kamera så man kan ta passe bra bilder. Har ingen andre ønsker bortsett fra at den må være god i hånda tåle en støyt. Jeg kan ikke strekke meg lenger en kanskje 2500 . Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Huawei U8800 en en god android mobil i din prisklasse. Koster vel mellom 2-2500 ulåst. Kameraet er ikke det beste dog. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Tåle en støyt og koste ca 2500. Ta en kikk på Motorola Defy. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Har hørt om ZTE Blade, er kameraet bra? :=) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Du burde heller gå for U8800 istede for ZTE Blade. ZTE blade kjører en 600mhz prosessor, som er litt lite for å drive android.. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 ZTE blade har også dårlig kamera. Fra Amobils test : "Kamera ZTE Blade har et 3,2 megapikslers kamera. Bildekvaliteten i god utendørsbelysning er til å leve med, men innendørs er kameraet nær sagt ubrukelig. Telefonen stiller heller ikke med sin egen kunstige belysning, og dermed kan du stort sett bare holde mobilen i lomma når du er på fest i dunkle omgivelser." Lenke til kommentar
Nala Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Motorola defy eller Huawei u8800 er klart det bedte du for rundt denne prisklassen. Jeg har hatt huaweien, aldri vert mere fornøyd med en trlefon enn den. Men mistet den i saltvann og da tokk drt slutt. Kjøpte Meg da en Motorola defy som koster ett par lapper mer, men da får du vanntett og støtsikker mobil med litt mindre skjerm og samme specs. Kjempe fornøyd med dem begge:) Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Motorola defy eller Huawei u8800 er klart det bedte du for rundt denne prisklassen. Jeg har hatt huaweien, aldri vert mere fornøyd med en trlefon enn den. Men mistet den i saltvann og da tokk drt slutt. Kjøpte Meg da en Motorola defy som koster ett par lapper mer, men da får du vanntett og støtsikker mobil med litt mindre skjerm og samme specs. Kjempe fornøyd med dem begge:) Ble Defy-en levert med Android 2.2 eller? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Motorola defy eller Huawei u8800 er klart det bedte du for rundt denne prisklassen. Jeg har hatt huaweien, aldri vert mere fornøyd med en trlefon enn den. Men mistet den i saltvann og da tokk drt slutt. Kjøpte Meg da en Motorola defy som koster ett par lapper mer, men da får du vanntett og støtsikker mobil med litt mindre skjerm og samme specs. Kjempe fornøyd med dem begge:) Ble Defy-en levert med Android 2.2 eller? Den ble levert med android 2,2 norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå