philipb Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Med unntak av Fifa så har jeg vel ikke kost med meg pc spill på mange år. Etter å ha spilt Heavy Rain på ps3 så ble et eller annet tent i meg igjen hehe.. Liker type spill som Heavy Rain. Husker også at jeg digget adventure spill back in the days, som Gabriel Knight serien o.l Noen anbefalinger til en gammel gamer som liker spill som disse? Altså ikke løp og skyt spill. Spill med oppgaver/pussles e.l med bra story Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har du spilt alle de klassiske? Monkey Island, Grim Fandango, Kings Quest osv? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Broken Sword 1 og 2 vil jeg anbefale. Det er de to beste pek-og-klikk spillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
philipb Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Ikke alle, men ja jeg var borti en del av de Hadde håpet på noen "litt nyere" i samme sjanger? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Secret Files: Tunguska kom ut i 2006 og veldig bra. Du har også Secret Files 2 som kom ut i 2009, men det har jeg ikke testet enda. A Vampyre Story fra 2008, The Whispered World fra 2010 og Runaway-serien er også veldig bra. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Støtter alle de overnevnte. Telltale sine spill er også gode, og om du har spilt Monkey Island 1-4 så bør Tales of Monkey Island være obligatorisk! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 ...som Gabriel Knight serien o.l Prøv Grey Matter. Det er laget av Jane Jensen, hun som lagde Gabriel Knight. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå