kaian Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Flott arbeid i Drøbak, ja. Jeg blir imponert over både resultatene og alt arbeidet som ligger i det, både før, under og etter. Ellers synes jeg du har en artig vri på makrobildene, i stedet for den klassiske artsfotosjangeren. Likte veldig godt snyltevepsen i untitled-41 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Liker flere av macroene dine her. Liker også løsningen du har valgt med å benytte blits med en papirlapp stikkende ut for å reflektere lyset. Det er en løsning som jeg kommer til å teste ut, som et alternativ til å kjøpe ringblits. Takk for inspirasjonen!! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Dag 2 - bilde 2 Denne dagen fikk jeg omsider dratt meg ut i skogen med macro objektivet. Mye vind, lite insekter og ny med macro gjorde ikke situasjonen noe lettere men noe ble det alikevel. Ekstern blits med ark festet for å få lyset ned er brukt. Litt lysjusteringer i lightroom og that's it. Nice! Du er meget flink på makro, jeg har aldri hatt tolmodighet til insektsmakro Dag 4 - bilde 4. Oppsettet er følgende: Jeg satt opp en blits på bakken foran vognen pekende mot vegen. 10 sekunders selvutløser, løpe bort til vognen og posere og ta bilde. (bildet er altså kun en skygge på veggen) Jeg digger dette bildet. Du har virkelig en god fantasi Lenke til kommentar
Breni Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Takk for gode tilbakemeldinger! Veldig hyggelig at dere liker bildene Har jobbet hele helgen, men fikk sneket inn litt foto på søndag. 12 juni: untitled.jpg by Petter Brenni, on Flickr Alternativt: untitled-47.jpg by Petter Brenni, on Flickr untitled-46.jpg by Petter Brenni, on Flickr Endret 30. juni 2011 av Breni Lenke til kommentar
Breni Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Det har blitt altfor hektisk denne måneden og uventede reisemål ødela en del for junifesten.. Poster likevel de få bildene som ble tatt Kommer sterkere tilbake neste fest! 15 juni: IMG_0406-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr Alternativt: Jobber med hdr teknikken.. ikke helt fornølyd dog Untitled by Petter Brenni, on Flickr Green is beautiful by Petter Brenni, on Flickr 20 juni: Denne dagen gikk til litt urbex med en venninne! En liten pip-pip dukket også opp i den gamle fabrikken vi besøkte. IMG_0505-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr Litt hdr igjen.. IMG_0702-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr 28 juni: Avslutter med litt seascape. Bildene er tatt med sveiseglass festet foran objektivet IMG_0851-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr Alternativer: Free falling by Petter Brenni, on Flickr 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Synd det ble så hektisk, for her er det veldig høy kvalitet. Du viser veldig godt blikk og komposisjonevne, du utnytter lyset veldig godt og ser fantastisk forskjellige motiver. Herlige bilder Både de store og den lille fuglen er vakkert skildret. Det bildet av den lille er brutalt i all sin enkelhet. Ikke ofte jeg liker hdr, men du gjør veldig solid og smakfult håndverk og hdr-låven er flott. Kult med sveiseglass-seascape, igjen veldig godt jobbet. Og så igjen noe helt annet i Free falling, herlig forvirrende fysikk! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Bildet av den lille fuglen 20.juni var utrolig virkningsfullt...takk for følget i Junifesten... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Her var det mye flott. Men fuglungen, i sin \¨å+7r* hjelpeløshet, var nydelig rørende. Kunne ha vært plakat eller cover på enhver sosialrealistisk kulturbegivenhet. *) hilsen fra katta som gikk over tastaturet Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Særdeles kreativt, variert og flotte komposisjoner. Synd det ikke ble tid til mer. Likte særdeles godt insektsmakroene, den lille pip-pipen og sjølandskapet. Nydelig. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Fantastisk supre bilder i festen din, Breni! Du ligger et par hakk over "bermen" (dvs de fleste av oss andre) når det gjelder fototalent, det er helt sikkert. Synd det ikke holdt helt inn, men du kommer selvagt ennå sterkere tilbake ved neste anledning Lenke til kommentar
Breni Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Synd det ble så hektisk, for her er det veldig høy kvalitet. Du viser veldig godt blikk og komposisjonevne, du utnytter lyset veldig godt og ser fantastisk forskjellige motiver. Herlige bilder Både de store og den lille fuglen er vakkert skildret. Det bildet av den lille er brutalt i all sin enkelhet. Ikke ofte jeg liker hdr, men du gjør veldig solid og smakfult håndverk og hdr-låven er flott. Kult med sveiseglass-seascape, igjen veldig godt jobbet. Og så igjen noe helt annet i Free falling, herlig forvirrende fysikk! Takk for hyggelige ord Kaian Settes stor pris på. Bildet av den lille fuglen 20.juni var utrolig virkningsfullt...takk for følget i Junifesten... Takk for det RandiA! Her var det mye flott. Men fuglungen, i sin \¨å+7r* hjelpeløshet, var nydelig rørende. Kunne ha vært plakat eller cover på enhver sosialrealistisk kulturbegivenhet. *) hilsen fra katta som gikk over tastaturet Hehe, takk skal du ha Fantastisk supre bilder i festen din, Breni! Du ligger et par hakk over "bermen" (dvs de fleste av oss andre) når det gjelder fototalent, det er helt sikkert. Synd det ikke holdt helt inn, men du kommer selvagt ennå sterkere tilbake ved neste anledning Takk Evenseth! Veldig hyggelig å høre - hjelper godt på motivasjonen Lenke til kommentar
egilh Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Meget kreativt, Breni. Synes du viste frem mye veldig bra her - gir meg masse inspirasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå