aNti hero Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kjempe bra meny system nå! Og siden ble mye bedre å bruke, bare forumet har litt liten plass hvis dere skjønner. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Når jeg trykker på forumet kommer det opp i den nye designen, men når jeg logger meg på kommer jeg automatisk til hardware.no sinn side, og det gamle blå forumet. Hvordan fikser jeg dette? Edit: Jeg fant det ut, på 'profile'. Burde kanskje leitet litt bedre før jeg spurte :oops: . Nytt spørsmål, hvordan får jeg det sånn at designen på forumet blir det samme som siden jeg kom fra? Er jeg på gamer.no vil jeg ikke ha amobil.no design, osv. man kommer alltid til forumet du er "registrert" på, selv om du logger inn fra partnerne... Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hmm, tror jeg registrerte meg på overklokking.no, men kommer til forum.hardware.no.. d suger burde gå dit du er da =) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Deilig at hovedsiden endelig har blitt oversiktlig, så det faktisk er en mulighet å finne frem til gamle artikler uten å bruke søkefunksjonen! Well done. Har vel noen barnesykdommer men de blir vi forhåpentligvis fort kvitt Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Bruker dere alle utseende til amobil? Bruker akamera jeg.. synes det er ryddig og greit. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg bruker gamer theme'en. Mangler kun en "siste 24 timer" knapp. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Bruker dere alle utseende til amobil? Bruker akamera jeg.. synes det er ryddig og greit. Bruker sourcecode-utseende på forumet ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå