3650 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hei. Måtte bare si at jeg synes at det nye utseende på websidene deres er helt konge!!! Fredrik. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Så hvorfor den overskriften?? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Ups.... Sorry Mac, min feil ... +++ Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Skulle til å lage det samme temaet... Altså, et pent og lysere utseende. Det gamle var trangt og mørkt... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 stilig saker, men forumet ble litt for lysende nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Skikkelig bra saker ja Sånn avslappende sykehus grønn. Siden ser mer profesjonell ut også. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 stilig saker, men forumet ble litt for lysende nå.. Designet til forumet er ikke ferdigstilt enda, så vi kommer nok til å gjøre en del forandringer på utseendet og fargene fremover. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 En ting feks. Øystein.... Før brukte det å stå hvem som hadde skrevet siste post på hver kategori, nå gjør det ikke det. Åltså ikke inni kategorien, men på selve forumsiden..... Var veldig greit å ha en slik oversikt der! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er klar over det, vi var dessverre nødt til å prioritere bort enkelte elementer for å få forumet til å passe inn i det nye designet... :-? Når det gjelder akkurat "Last post", så kan man jo bare klikke på kategorien for å se den siste postens forfatter. Det blir riktignok et steg ekstra, men det var valget mellom dette og å presse sammen eller fjerne noen av de andre kolonnene... Forøvrig er det jo mulighet for å velge en annen template i profilen sin, men da får man jo ikke lenger tilgang til grensesnittet til Amobil... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jøss, nytt design ja... Likte fargene dårlig, men layoutet ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Likte ikke forumløsningen noe særlig, den var alt for trang... Men så bruker jeg sourcecode-utseende også da, som tilpasser segskjermens opløsning med tanke på bredde... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Veldig pent design! Eneste minuset var integreringen av forumet.. som ikke passet like bra, men selve siden var nice Btw.. resten av hw.no nettverket skulle sett på et liknende design? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 STILIG! Gratulerer med det RÅESTE designet i HW.no nettverket! Det er skikkelig lekkert! Nå kan dere kanskje også utvide bredden på forumet slik at ikke alt blir presst sammen slik. Kanskje tilogmed jeg besøker sidene ders litt oftere da! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Liker indexen, men forumet ble trangt, det er ikke mulig å se hvem som sist har postet i den og den "avdelingen", og hvem som opprettet temaet. Karakter: 4+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Når jeg trykker på forumet kommer det opp i den nye designen, men når jeg logger meg på kommer jeg automatisk til hardware.no sinn side, og det gamle blå forumet. Hvordan fikser jeg dette? Edit: Jeg fant det ut, på 'profile'. Burde kanskje leitet litt bedre før jeg spurte :oops: . Nytt spørsmål, hvordan får jeg det sånn at designen på forumet blir det samme som siden jeg kom fra? Er jeg på gamer.no vil jeg ikke ha amobil.no design, osv. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det er jeg faktisk ikke sikker på... :-? Prøv å spørre noen av de andre moderatorene (DesertGlow eller SirHartge f.eks) Lenke til kommentar
Trio Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Likte det nye utseende.Må vende meg litt til det da.Var så vant med den gamle triste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har dere prøvd forumet i opera? Når jeg går inn på en thread er den ofte enda smalere enn den allerede er sånn den skal være. "søk på amobil" (til høyre) flytter seg under reklamen, og tar hele kolonnen med seg. Fikser seg hvis jeg trykker refresh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå