Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Har lærerne rett til å ta fra deg mobiletelefonen,ipod o.l?

QUiPS

Har dette skjedd deg?  

48 stemmer

1. 1. Har dette skjedd deg?

Anbefalte innlegg

Jeg har absolutt ingen tro på at en lærer prøvde å "dra deg ut av klasserommet" fordi du hadde en mobil på lydløs i lomma eller sekken.

Hadde ingenting med mobil å gjøre, det var bare en ''sidenote'' hvor jeg viser at enkelte ikke skulle vært lærere siden de tydeligvis tror at de har rett til å være fysisk med sine elever. Det som er trist er at muligheten er stor for at den samme læreren har gjort det mot andre som ikke sa ifra som jeg gjorde.. Alle som var der (og folk som ikke var der der og da men som hørte om det etterpå) roset meg for det også, da denne læreren også har vist seg å ha rasistiske tendenser og er en skikkelig heks.

Edit:

Men jeg ser fremdeles ikke hvordan jeg forstyrrer undervisningen ved å ha en lydløs mobil på meg som jeg ser på i ny og ne, selv om jeg hadde hatt en syk foreldre på sykehuset eller ei.

Edit2: Dobbelquote :whistle:

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg kan ha mobilen mitt på boret men læren kan ikke ta den for den ligger der og jeg bruker den ikke.

I 8 klasse så var det jo et helvete med mobilen dem skule ta den men jeg nektet og da dem sier (Jeg går og henter rektor) DET provoserte meg endå mere så da stakk jeg bare av og beholdt telefonen

samme i 8 klasse tok læren telefonen og jeg holdt helvete for læreren på skolen heletiden. Men går i 9 klasse nå så har skjerpet meg :p Nå er jeg ganske rolig :) men hva syns dere om "Da drar jeg og henter rektor" Høres ikke det provoserende ut?

Lenke til kommentar

Vis dere ikke vil bli fratatt mobil , Ipod på skolen ..Ikke kom på skolen, da har dere tydeligvis valgt feil valg..Skolen er ikke noe for dere. Skolen er for dem som ønsker å få en utdanning, ikke for dems som skal chattte, spille, ringe, høre på musikk..på mobil, Ipod ..ol

Nja, skolen er vel ikke bare for de som ønsker å få en utdanning siden den er obligatorisk mellom 6-16 årsalderen. Altså selv om man ikke ville komme på skolen så blir man tvunget dit uansett.

Av erfaring så er nok ikke alle som går på videregående helt frivillig der heller..

Lenke til kommentar

Av erfaring så er nok ikke alle som går på videregående helt frivillig der heller..

Og det er jævlig dårlig gjort for de som faktisk vil, fordi de tar opp mange plasser :(

Ja der sier du faktisk noe, tror faktisk jeg ble prioritert foran andre elever pga "lærevansker". Sannsynligvis ville ikke han som mistet plassen ha sittet med spill i timene heller.

Er jo en ordning med god mening her at personer med store lærevansker/følelsesmessige eller sosiale problemer/store sammensatte funksjonshemninger skal få særskilt prioritert skoleplass men herregud for noen dårlige elever de lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...