wholmen Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei, jeg skal kjøpe ny PC nå (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1346610) Og er usikker på hvilket hovedkort jeg skal velge. Vurderer ASUS P8P67 PRO, Socket-1155 og ASUS Sabertooth P67, Socket-1155 Prosessoren min er Prosessor: Intel Core™ i5 Quad Processor i5-2500K og rammen min er Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9 Tusen takk. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Kan kanskje være verdt å nevne at jeg vurderer å ha en OCZ AGILITY 3 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC SSD-disk og trenger en SATA-600 utgang. Lenke til kommentar
ladkiv Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har nettop satt sammen en maskin med Sabertooth kortet, må si meg veldig fornøyd så langt. oppsettet gikk rask og enkelt. og ingen store problemer så langt. kortet virker godt bygget, og alt fungerte ved første start. etter litt sjekking på forumet, virker det som majoriteten har litt små problemer med P8 kortet. så hadde nok valgt, og valgte sabertooth kortet. mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå