The Crusher Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Bruker å være et grønt lys som indikerer strøm. Men når du trykker power knappenm er det noen røde lys på hovedkortet som lyser? Lenke til kommentar
Hole Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ta 24-pins pluggen fra strømforsyningen, og kortslutt den grønne lederen med en svart (jord). Da skal strømforsyningen starte. Hvis den ikke gjør det, er det noe feil med den. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Siden hovedkortet har et grønt lys, indekerer det på at psu gir strøm. Men uansett, prøv det Hole skrev, ta en binders i den grønne ledningen og en svart ledning på den pluggen. Koble fra alt annet fra psu når du gjør dette. Se etter om viften på psu spinner, gjør den ikke det, er den død Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) har bygd akkurat samme pc til mor mi:) slik eg ser det på blida, som var noko inn i granskauen dårlege så har du plasert start knappen på feil pinn, men vis det ikkje er det bør du ta pcen i frå kvarandre å bygge han på nytt att. førg manualen heilt etter pungt, og prikke... lykke til! sogndal94 Endret 26. mai 2011 av sogndal94 Lenke til kommentar
PhilipHTN Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har prøvd det Hole sa, men da var alt koblet til og vifta gikk 1millisekund før den stoppet. Lenke til kommentar
PhilipHTN Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 har bygd akkurat samme pc til mor mi:) slik eg ser det på blida, som var noko inn i granskauen dårlege så har du plasert start knappen på feil pinn, men vis det ikkje er det bør du ta pcen i frå kvarandre å bygge han på nytt att. førg manualen heilt etter pungt, og prikke... lykke til! sogndal94 Hmmm, er det mulig om du kan ta et bilde av pc-en til moren din og sende til oss. Så vi ser hvor våre ledninger er plassert feil?. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Skal last opp eit bilde i morgon, mor mi jobbar på den akkurat no, men slik skal det vere: Edit: finn ikkje kameraet så det blir ikkje nokon bilde før eg finn det Endret 27. mai 2011 av sogndal94 Lenke til kommentar
PhilipHTN Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Skal last opp eit bilde i morgon, mor mi jobbar på den akkurat no, men slik skal det vere: Edit: finn ikkje kameraet så det blir ikkje nokon bilde før eg finn det Okei ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå