SiR0 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Brenner du for mobiler og nettbrett? Vi søker ny mobiljournalist Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Merker jeg fikk lyst å sende en søknad nå ja, hadde jeg bare hatt muligheten til å slippe alt jeg har i hendene og flytte til Oslo, samt noe journalistikkutdannelse. Lykke til med søkerne, forhåpentligvis får dere et nytt knallbra tilskudd! Lenke til kommentar
aleksander01 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 hadde jeg bare vært 18, hold av en plass til meg om 3 år da Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har ikke journalistutdannelse så jeg tror jeg står over Hadde vert en drømmejobb å jobbe der, men men Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Oslo... Kan jeg ikke teste de i Bergen da? Lenke til kommentar
Androidguy Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 er det 100%?, går sisteåret på vgs nesteår... too bad... holder meg til det jeg skriver for en annen nettside, selvom det å hadde tjent penger av teknologijournalistikk er drømmejobben... kanskje om to år... Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hvem er det som slutter eller går ut i permisjon? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Brenner for mobiler, men er dårlig til å skrive artikler og har nada lyst til å flytte til Oslo. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Oooohhh... Drømmejobb... Jaja, blir andre gang jeg søker om fast jobb i Tek da Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Absolutt fristende.. Har ingen journalistutdannelse, men liker å skrive - samt at jeg setter stor pris på at det søkes folk som kan skrive feilfritt, da jeg forsåvidt vraket lokalavisen min av den grunn. Jeg er ikke veldig oppdatert på telefonmarkedet idag, men det går vel rimelig raskt å oppdatere seg på dette vil jeg tro. Hvordan er arbeidstidene, og disponerer arbeidsgiver bopæl for den ansatte i så tilfelle? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 er det 100%? Det er en 100 % stilling ja. Hvem er det som slutter eller går ut i permisjon? Einar skal studere til høsten, men kommer til å fortsette å bidra med mobiltester på frilansbasis. Hvordan er arbeidstidene, og disponerer arbeidsgiver bopæl for den ansatte i så tilfelle? Vi har kjernetid mellom 9 og 16, så kan man velge om man vil starte en time før det eller slutte en time etter. Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 skulle ønske jeg var flink til å skrive gir dere norsk rettskrivingskurs og eller? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ser det er mange som klager over at de ikke har journalistutdannelse, men så vidt jeg kan se er ikke det nevnt som et krav i utlysningen i det hele tatt. Ikke for å være frekk, men er det noen i Amobil i dag som faktisk har formell journalistutdannelse? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Ser det er mange som klager over at de ikke har journalistutdannelse, men så vidt jeg kan se er ikke det nevnt som et krav i utlysningen i det hele tatt. Ikke for å være frekk, men er det noen i Amobil i dag som faktisk har formell journalistutdannelse? Det er helt riktig. Flertallet av norske journalister har ikke formell journalistutdannelse, og det er kun en av våre mobiljournalister som har gått den linjen. Det som er viktig for oss er skriveferdighetene og fagkunnskapen din, ikke hvordan du har tilegnet deg den. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hmm, jeg har ingen utdannelse innen journalistikk, men jeg har jobbet som skribent for en teknologinettside og jeg har skrevet en del om mobiler, utført tester og ulike ting. Driver nå som frilanser "på siden". Jeg er dog bosatt i Bergen, so no go for me Synd i grunnen. Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det hadde også vært interessant å vite hva dere tilbyr i lønn. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 er det 100%? Det er en 100 % stilling ja. Hvem er det som slutter eller går ut i permisjon? Einar skal studere til høsten, men kommer til å fortsette å bidra med mobiltester på frilansbasis. Hvordan er arbeidstidene, og disponerer arbeidsgiver bopæl for den ansatte i så tilfelle? Vi har kjernetid mellom 9 og 16, så kan man velge om man vil starte en time før det eller slutte en time etter. Håper Einar kommer tilbake, jeg liker veldig godt testene han sine.. Ikke like begeistret for volvoen han sin, men gode artikkeler lager han Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Det hadde også vært interessant å vite hva dere tilbyr i lønn. Lønn avtales individuelt ut fra kompetanse og erfaring. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Når vil det bli avgjort hvem som får jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg