Isbilen Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Den er, i motsetning til Fun Light, kanskje ikke en drikk man serverer i barnehagen. Likevel, sjekk den ut. Utrolig frisk og god. Endret 26. mai 2011 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Schweppes Russchian! Den er som skapt for vodka. Word! Kanongod. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 jeg slenger meg på melkeannbefalingen. Det høres helt rart ut, men er mye bedre enn man tror!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Vann holder i massevis og liker du ikke den deilige vodkasmaken, kan du like gjerne kjøpe rusbrus... Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Bland det ut slik at det blir ca 10-20% i drinken. Det går også ann å variere styrken etter formen. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Vodka blander jeg som regel med Monster. Ang. fun saften regner med du må ha mere saft enn det som står på blandings ordningen på flasken. 50-50. Når det gjelder tips. Hvis du er mindreårig, anbefaler jeg deg å ta cider/øl/rusbrus istede. Jeg har selv prøvd litt for mye av dette fjortis tullet med sprit i ung alder. En av oss drakk seg så full at han nå den dag i dag, 6 år senere er hjerneskadet. En så simpel oppgave som å gå, klarer han ikke. Han skulle også 'bare' ha en 0,5L flaske med sprit og blande den. dog trur jeg den var litt sterkere enn det du skal ha. Var spriten hjemmebrent? Har en søster som brant seg på det, gikk heldigvis bra etter en natt på sykehuset. Jeg vet at helgen TS skulle ha dette til er over, men jeg får nesten bidra uansett; Selv synes jeg vodka og redbull er veldig godt Lenke til kommentar
Katniss Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Bland med snapple mango!! Slike på glassflasker! Fås vel kjøpt på alle kiosker! I LOOOOVE! Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Mountian Dew er DIGG med Vodka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå