Bilbergeren Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei folkens. Jeg har hatt et EOS450D et par år, men har aldri hatt bruk for å benytte skjermen til å se motivet, ikke før nå. Er det noen måte å aktivere skjermen slik at jeg kan se motivet der før jeg tar bildet? Er på tur og er avhengig av å kunne løfte kameraet over alle med stort hår som av en eller annen grunn alltid står i veien, og da vil jeg gjerne se bildet før jeg knipser. Er dette noen mulighet i 450D, eventuellt hvordan? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er det mulighet for - 450D har liveview. Du bruker SET-knappen for å komme inn og ut av liveview - men du skal først inn i Setup 2-menyen og sette liveview til "enabled": http://www.dpreview.com/reviews/canoneos450d/page12.asp Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Her er en video som viser det, hun går inn i menyen der man akiverer livewiev etter ca 1min25sec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå