Aizen Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg fikk meg nettopp Dirt 3 og det er KONGE! MEN jeg får ikke til å ha musikk i bakgrunnen når jeg kjører løp!?!? Noen som kan hjelpe? Er liksom kjempebra musikk på menyene og RETT før løpet begynner:P men forstår ikke vitsen med at det bare skal være før man kjører og ikke NÅR man kjører:P Ja vet det er folk som bare vil ha lyden av motor og kartleser MEN det passer best til "realistiske" bil spill etter min mening.Dette er jo tross alt ett Arcade/realistisk spill og da vil jeg ha musikk! Noen som har spillet og vet hvordan jeg får på musikk når jeg liksom spiller:P Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Etter det jeg finner ut, så er det ikke mulig å høre på musikken mens man kjører. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Etter det jeg finner ut, så er det ikke mulig å høre på musikken mens man kjører. det jeg var redd for:( Ikke ta meg feil...jeg ELSKER dette spillet, MEN synest det er idotisk å ha ganske bra soundtrack når det ikke er muligt å HØRRE på det:P trekker ner 2 hele karakterer hos meg vertfall:/ Er liksom så relaxing å hørre musikk når man spiller:) Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Du kan heller høre på akkurat den sangen du vil, mye bedre spør du meg. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Du kan heller høre på akkurat den sangen du vil, mye bedre spør du meg. Blir ikke det samme:/ er som radio...av og til er det best å hørre på noe som er ufrivillig valg av musikk. Menmen er vertfall en sterk terningkast 4 hos meg:) Er jo NULL vits å ha soundtrack med i spill vis du bare kan hørre på menyen:P håper det var en feil eller noe annet som forklarer denne dumme tingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå