Stekasus Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei. Jeg ser etter lokaler å leie til dimmefest, men sliter med å finne et passende sted. Jeg trenger et lokale med plass til ca 25 personer, et godt lydanlegg og mulighet til å nyte medbragt alkohol. Helst ikke mer enn en time unna Setermoen leir. Setter stor pris på alle innspill. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Det er hytter til utlån i Målselv Fjellandsby, men her er prisen kanskje litt stiv. Ellers vet jeg Målselvfossen ble brukt av tropper i min kontigent, sjekk http://www.maalselvfossen.no/new/?module=rawpage&name=cabins Selv fikk vi låne gratis festlokalet til hotellet på Andselv, men fikk dog ikke nyte medbrakt sprit, men de stilte med hva vi ba om i baren. Der er det scene og lyd&lys så store muligheter for mye show. Vi bestilte i tillegg pizza fra Jokere'n for noen høvdinger. Tips: Velferden ordner somregel buss til og fra om dere sier ifra tidlig. Endret 1. juni 2011 av Superslask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå