Gå til innhold

Oppgradering av pc.

Anbefalte innlegg

Hei :) Har tenkt til å oppgradere pc'n min, da jeg syntes ting går tregt, og den ikke er sterk nok til alt jeg vil bruke den til.systemet nå er : intel quad core 2,33 ghz,asus p5q deluxe, 4 gb ram, nvidia 9800 gt, 800 + 250 gb harddisk. tenkte å kjøpe denne pakken: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622989&portlet_10000=622989 og beholde skjermkortet, og heller oppgradere det ved en senere anledning.syntes dere dette er et godt valg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra den pakken der ja, selv om i7-2600k er litt overkill til gaming så har du jo god ytelse i lang tid fremover.

Forøvrig anbefaler jeg Sabertooth, i5-2500k og Corsair XMS3 1600Mhz 8GB. Totalpris: 3746kr inkl frakt. Det vil gi deg samme ytelse i spill, men så har du kanskje råd til å slenge på et Radeon 6870 på tilbud til 1249kr.

Sjekk ytelsesforskjell mellom i5 og i7 etc via link i signaturen min.

Lenke til kommentar

Bra den pakken der ja, selv om i7-2600k er litt overkill til gaming så har du jo god ytelse i lang tid fremover.

Forøvrig anbefaler jeg Sabertooth, i5-2500k og Corsair XMS3 1600Mhz 8GB. Totalpris: 3746kr inkl frakt. Det vil gi deg samme ytelse i spill, men så har du kanskje råd til å slenge på et Radeon 6870 på tilbud til 1249kr.

Sjekk ytelsesforskjell mellom i5 og i7 etc via link i signaturen min.

pc'en kommer til å bli brukt mest til video redigering, og annen vanlig bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...