Danda Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei. Jeg begynte for ca 1 måned siden å trene igjen etter rundt 3 - 4 års pause for ca 2 uke siden da jeg tok chins øvelse så fikk jeg vanvittig hodepine i bakhode som gjorde at jeg måtte avbryte treningen, det samme skjedde i går da jeg skulle prøve igjen men da enda vondere, endte med sofa og ibux, jeg lurer bare på hva dette kan være, da jeg aldri har opplevd noe lignende før. Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Mulig sprengt et blodkar i bakhode. Hadde en kompis som hadde de samme symptomene og det var det han hadde gjort. Han tok det rolig med treningen en uke og to så gikk det over. Lenke til kommentar
Danda Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Ok takk, fant noe stoff om det på google, kan være en anspent muskel også. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Har opplevd det samme selv, og har vært nær ved å få det flere ganger. Det som hjalp for meg var å puste mer under løftene. Altså få i seg mer oksygen. Lenke til kommentar
Danda Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Det skal prøves! Takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå