abene Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Microsoft trekker uttalelser fra sjefen. – Ballmer forsnakket seg Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ballmer har en tendens til å bli litt overentusiastisk iblant. Det er ingen bombe at det kommer et nytt Windows, men jeg kan tenke meg at MS hadde foretrukket om det ikke ble kjent allerede nå. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Woah, interessant valg av bilde i den artikkelen. 2 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hater denne typen "lure-artikler", starter så bra med "Ballmer forsnakket seg", og vi forventer alle sammen nye lekkasjer om Windows 8. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 En ting er sikkert, mye av hans framtredener ligner ikke en toppsjef. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 En ting er sikkert, mye av hans framtredener ligner ikke en toppsjef. Hvorfor ikke? En toppsjef MÅ ikke være traust og kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er ikke bedre å framstå som en tv-shopselger for det super-duper-megavaskepulveret! Da foretrekker jeg en mer kjedelig toppsjef som heller framstår som mer seriøs. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Sa heller aldri det, men han børe holde seg saklig iallefall.Jeg klarer ikke å ta han seriøst, og tross alt sprell og morsomheter, så mangler han også glimt i øyet. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er ingen bombe at det kommer et nytt Windows, men jeg kan tenke meg at MS hadde foretrukket om det ikke ble kjent allerede nå. Microsoft har aldri lagt skjul på at det kommer en ny versjon av Windows etter Windows 7. Og fordi det er litt tungvint å gå rundt og si "the next version of Windows", så har de internt omtalt det som "Windows 8". Ballmer snakket også om "the next version of Windows" i sin tale, men så kom han i skade for å bruke "Windows 8" et par ganger, and the media crowd went wild ... fjær -> kylling på 24 timer. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Må være det ekleste artikkel-bildet jeg har sett så langt på hw.no... Endret 26. mai 2011 av XanderZ 1 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er ikke bedre å framstå som en tv-shopselger for det super-duper-megavaskepulveret! Da foretrekker jeg en mer kjedelig toppsjef som heller framstår som mer seriøs. Alt er da situasjonsbetinget. Når han gjennomførte det kjente "Developers, developers, developers" segmentet sitt så var dette perfekt for den situasjonen han var i. Han skulle motivere og skape entusiasme blandt utviklere, og da nytter det ikke å stå rett opp og ned og prate monotont. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Anbefaler alle som ikke har gjort det å søke på "steve ballmer" på youtube, og ta en titt på det som dukker opp. Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Håper de blir kvitt han skrotnissen snart... Lenke til kommentar
G Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Microsoft kunne vel satt firdobbelt så mange indere i arbeid med utviklingen og fått dette ut i markedet ennå litt kjappere :!: For Windows er jo som regelt ganske ille ved lansering uansett. Lenke til kommentar
christdi Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Etter å ha sett flere youtube videoer av Steve Balmer er jeg overbevist om at han må ha bipolar lidelse. Makan til manisk person. Det er jo som å se en dårlig episode av TV-Shop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå