deepstar Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Jeg har merket at disse tjenestene rekner feil. Dette kan dere se på mine sider. Tror ikke at Telenor bruker 1024kb som 1 mb. Tydligvis så har de senket kb som gjør at det blir dyrere datatrafikk. Endret 26. mai 2011 av deepstar Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 ...og dokumentasjon på dette har du i hvilke former? Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Ser bare på hva jeg bruker av mobilsurf og mobilt bredbånd og det er ikke så mye som det viser på saldo. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det ville vært fint om du postet dokumentasjon på det... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvor ser du hva du bruker? Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Hvor ser du hva du bruker? Når jeg bruker mobilsurf er det bare for å se etter ny epost og lett surfing. Laster ikke ned noe eller streamer noe. Det samme gjelder mobilt bredbånd. Dette er ikke hver dag. Bruker ikke mange kb på dette. Har ikke noe program som ser forbruket. Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kan du kanskje legge ut noen tall og la oss være med på å bedømme om det er feil eller ikke? Ser bare på hva jeg bruker av mobilsurf og mobilt bredbånd og det er ikke så mye som det viser på saldo. Forstår ikke hva du mener med dette. Du ser på saldo hva de registrerer som bruk, du har ingen måte å måle hva du bruker, men føler (ser?) de har feil? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Husk også at telenor høyst sannsynlig tar betalt for overhead også.. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har tidligere brukt mobilen min som "bredbåndsmodem" vha. gprs. På mobilen min gjorde jeg det til en vane å gå inn og nullstille loggene på hvor mye trafikk som ble sendt og mottatt fra mobilen min til telenor sitt nett. Fakturaene fra Telenor viste alltid mindre trafikk enn det mobilen min hevdet at var overført, ikke mer. F.eks så kunne loggene på mobilen min vise at jeg hadde overført ca. 4,5 GB i løpet av en måned mens fakturaen til Telenor bare viste 3,8 GB så for meg virker det ikke som om telenor overfakturerer eller tar betalt for overhead. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Når jeg bruker mobilsurf er det bare for å se etter ny epost og lett surfing. Laster ikke ned noe eller streamer noe. Det samme gjelder mobilt bredbånd. Dette er ikke hver dag. Bruker ikke mange kb på dette. Har ikke noe program som ser forbruket. Så installer et program isteden for å synse og klage. Jeg tror heller ikke at jeg bruker så mye, men det er skummelt hvor for datatrafikken går... 1 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Når jeg bruker mobilsurf er det bare for å se etter ny epost og lett surfing. Laster ikke ned noe eller streamer noe. Det samme gjelder mobilt bredbånd. Dette er ikke hver dag. Bruker ikke mange kb på dette. Har ikke noe program som ser forbruket. Så installer et program isteden for å synse og klage. Jeg tror heller ikke at jeg bruker så mye, men det er skummelt hvor for datatrafikken går... +1 Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Stresser ikke mere med det. Det er nok sant som iChristian sier. Datatrafikk går fort uansett hva du gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå