DiNozzo Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) mat Endret 9. juli 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ikke blomster med mindre dama absolutt elsker blomster. Jeg husker fremdeles når Bestemor fylte 90. Gikk knapt ann å gå i huset hennes på en måned på grunn av alle blomstene og oppsatsene. Og 90 er ikke en like stor dag som 100. Konfekt funker, strikker hun funker tråd, om hun er ved god helse kan man kanskje gi henne Hjemmet eller Allers eller noe en stund fremover. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du kan jo lage sånn fakta om kroppen, verden osv, igjennom de 100årene, hvor mye blod hjerte hennes har pumpet osv.... Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 en kaffekopp det står "Beste nabo EVER" på 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Etter at funksjonen med å gi brukeres svar poeng kom, så kommer folk med dummere og dummere svar der de føler seg morsomme kun for å få poeng Vær litt seriøse da folkens 4 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Etter at funksjonen med å gi brukeres svar poeng kom, så kommer folk med dummere og dummere svar der de føler seg morsomme kun for å få poeng Vær litt seriøse da folkens Skulle fantes en minuspoeng-knapp for kommentarer som dette. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Kjøp denne http://www.amazon.com/All-My-Friends-Are-Dead/dp/0811874559 http://ifitshipitshere.blogspot.com/2010/08/all-my-friends-are-dead-book-video.html Endret 9. juli 2011 av Dj_Evelen 4 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Etter at funksjonen med å gi brukeres svar poeng kom, så kommer folk med dummere og dummere svar der de føler seg morsomme kun for å få poeng Vær litt seriøse da folkens Skulle fantes en minuspoeng-knapp for kommentarer som dette. Jeg mener de som kommer med svar der de nevner kiste, begravels-relaterte ting ol. Utrolig dårlige forsøk på å være morsom. 2 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Nei, ikke enig, men hver sin smak 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Champis! 100 flasker burde holde. Og et heidundrandes party! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei, ikke enig, men hver sin smak Helt enig, blei direkte kvalm. Selv om hun ikke vet det så er det dårlig gjrt og tragisk og skrive noe sånt. Jeg merker jeg for vondt på hennes vegne selvom hun som sagt ikke vet det. Okey, det er en spøk. Men den er ikke morsom. Selvom jeg ser greia, og det er vel kun for å få poeng. Før eller siden havner dere i den kista selv. Og det kan skje fort. så skjerp dere! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Endret 12. juli 2011 av Sangesland 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå