Gå til innhold

minecraft alpha bruker gratis

Anbefalte innlegg

noen so veit kordan man kan få tak i minecraft brukar gratis og med multiplayer

er ikkje intresert i offlien mode (singelplayer)

blei kicka ut av ein server som eg har lyst å komme meg inn igjen

grunnen til at eg blei kicka var fordi eg såg på ein spiller som greifa på eit hus og so forlot han spillet, so gjekk eg inn i huset for å sjå på skaden og då kom selfølgelig den eine spilleren som eigde huset og skreik at da var eg so gjorde da so kom da ein vakt og dei begravte meg ned og putta meg i froze mod og kicka meg, eg fekk alldri tid til å forklare meg eller forsvare meg og finner denne behandlingen uretferdig

prøvde å finna serverens forum men dei hadde da ikkje so eg har ingen plasser hvor eg kan forklare hva som skjedde eller forsvare meg.

er mektig irritert og kan ikkje komme meg inn i serveren med brukeren min og ønker ikkje å sløse meir penger på detta (skjedd 2 ganger på samme server)

grunnen til at eg vil fortsette på denne serveren er fordi meste parten av vennene mine spiller på den og eg har bygget so mykje på da, eg har brukt so mange timer på den serveren og den er veldig populer server med meir enn 200 spillere

Endret av andreas929
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel neppe mulig å få noen gratis bruker helt uten videre.. finnes vel noen reklameringsbaserte greier på nettet, men ville ikke ha tatt de for god fisk, hverken om du faktisk får en bruker, eller om det er trygt.

Lenke til kommentar

Er ikke store summen å betale akkurat heller, men jeg ser jo at du helst vil ha det gratis. Jeg vet at en del youtube brukere, som driver med minecraft movies osv deler ut en account i ny å ne. Du kan jo for eksempel prøve å få tak på en slik bruke?

Denne brukeren deler nemlig ut en account.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...