Gå til innhold

Properties blir borte i VS2010 form designer

Anbefalte innlegg

Heisan folkens. Jeg har et lite problem som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal løse på annen måte enn en veldig tung og manuell måte.. Ok. Here goes..:

Jeg har laget en kontroll (HTML Editor) og denne kontrollen inneholder en masse knapper til de forskjellige funksjonene. Disse knappene har selvsagt images i form av PNG filer. Dette fungerer perfekt og editoren min ser bra ut. Jeg bruker også SubVersion og ANKH for å få dette implementert i VS. Hele solutionen er sjekket inn, men så fort jeg henter det inn på en annen maskin så mister VS tracken på alle imagene på denne editoren. Det rare er at dette kunn skjer i det nevnte prosjektet. Solutionen inneholder mange prosjekter som også bruker images uten at dette skaper problemer. Eneste forskjellen er jo at det her er snakk om en kontrol..

Feilen(e) som dukker opp er

"The type 'AdvisorPL.Controls.HTMLEditor.Properties.Resources' has no property named 'saveHS'."

Der saveHS er en image. Videre repeteres denne linjen for hver eneste image i kontrollen. Hvis jeg trykker "Ignore and Continue" så får jeg opp kontrollen, men da uten images og jeg må legge på alle imagene på nytt. Dette er jo håpløst!

Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forbanna dustete!!!

Søkte litt mere og kom over en artikkel der det ble forklart at problemet kunne skyldes en referanse til seg selv i References. Jeg fortet meg og åpnet References og JADDA!!! Hva påkker gjør den referansen der?!?!"?! Slettet den og alt ok igjen. Utrolig!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...